آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / همایش دانشجویان ورزشکار و جوانان دانشگاه های ساری

همایش دانشجویان ورزشکار و جوانان دانشگاه های ساری

کوروش یوسفی ساداتی در جمع دانشجویان ورزشکار استان مازندران:

مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد

کوروش یوسفی ساداتی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری گفت: مدیریت شهری ساری برای پیوند زدن ظرفیت های خود با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران آمادگی کامل دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، یوسفی که صبح دوشنبه ۱۹ خردادماه ۱۳۹۹ درجمع دانشجویان ورزشکار استان مازندران به ایراد سخن می پرداخت، اظهار داشت: به دو دلیل عمده در این جمع حضور پیدا کردم که اولین آن شغل معلمی بنده است و من به اهمیت و ضرورت امر به خوبی آگاهی دارم.

وی با بیان اینکه سابقاً ورزشکار بوده و با ورزش بیگانه نیست، گفت: مخاطبان و جامعه هدف ما جوانان هستند که امروزه رقابت پذیری و کمال طلبی از ویژگی های آنان است یعنی آنها در پی رسیدن به وضعیت مطلوب هستند و این فرصتی بزرگ و بسیار مغتنم می باشد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه تعاریف مختلفی از سواد در طول حیات بشریت صورت گرفته است، گفت: در ابتدا فردی که خواندن و نوشتن را بلد بود، با سواد خطاب می شد در ادامه تسلط به زبان و ۱۲ مهارت مهم زندگی و امروز دیگر این تعریف ها جایگاهی ندارد و فردی که بتواند دانش خود را منجر به تغییر در خود کند، با سواد محسوب می شود.

وی افزود: متأسفانه برخی از جوانان امروز با فقر شدید حرکتی مواجه هستند و فعالیت و رسالت اصلی هیأت های ورزشی از جمله ورزش های دانشجویی به واقع به حرکت درآوردن آنها می باشد.

یوسفی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری ساری آمادگی کامل دارند ظرفیت های خود را با هیأت ورزش های دانشگاهی استان مازندران پیوند بزنند، گفت: در سالهای اخیر مدیریت شهری به عنوان یک حامی تمام عیار در خدمت ورزشکاران بوده و اطمینان دارم با تداوم این نگاه می توانیم به شکوفایی استعدادهای دانشجویان در سالهای آتی امیدوار باشیم.

وی افزود: سالن های ورزشی شهرداری ساری، امکانات ورزشی بوستان ها و… از جمله ظرفیت های سخت افزاری مدیریت شهری مرکز استان برای همکاری با هیأت ورزش های دانشگاهی مازندران است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری با ابراز نگرانی از نگاه صرفاً علمی خانواده ها در رشد و تکامل فرزندان تصریح کرد: درس خواندن و رسیدن به مدارج بالای علمی بسیار خوب و پسندیده است اما خانواده ها باید در کنار علم به فکر سلامت جسمی و روحی فرزندان شان هم باشند و آنها را به ورزش تشویق کنند.

یوسفی با ناخوشایند خواندن آمار ارائه شده از جایگاه آخر ورزش دانشجویی مازندران در بین استان های کشور به انتقاد از رفتار برخی مسئولان در استفاده ابزاری از ورزش پرداخت و گفت: گرفتن چند عکس دسته جمعی به بهانه نهادینه کردن ورزش همگانی و رسانه ای و ظاهرسازی کردن آنها بزرگترین جفا در حق ورزشکاران است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های دانشجوی خوب داشتن امید به آینده است، گفت: متأسفانه امروز با دغدغه های بزرگی که جوانان دارند امید در بین آنها بسیار کمرنگ شده که این یکی از بزرگترین آسیب برای جامعه می باشد و بر این اساس همه باید در جهت امیدآفرینی تلاش کنند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *