آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / قدردانی از مردم شهیدپرور مازندران در برپایی مراسم با شکوه استقبال، وداع و تشییع پیکر ۸ شهید گمنام دفاع مقدس

قدردانی از مردم شهیدپرور مازندران در برپایی مراسم با شکوه استقبال، وداع و تشییع پیکر ۸ شهید گمنام دفاع مقدس

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی از مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مازندران در میزبانی از پیکر مطهر ۸ شهید گمنام و اجرای مراسم استقبال، وداع و تشییع با آلاله‌های زهرایی تقدیر کردند.

به گزارش ساری فردا، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی از مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مازندران در میزبانی از پیکر مطهر ۸ شهید گمنام و اجرای مراسم استقبال، وداع و تشییع با آلاله‌های زهرایی تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

الحمدالله رب العالمین

سلام و صلوات خداوند بر فرستاده امینش حضرت محمد بن عبدالله (ص) و اهل بیت پاکش، بویژه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام. سلام و درود بی‌پایان به روح مطهر بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی و شهیدان والامقام و سلام بیکران به مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای.

در چند روزی که گذشت مازندران قهرمان، میزبان لاله‌های خونین از خطه افتخار و غیرت بود. مردم مهمان نواز و مومن استان از همان بدو ورود مهمانان سرزمین نور در گردنه گدوک، به استقبال شتافتند و حرمت این شاهدان شیدایی را گرامی داشتند.

با حضور مردم خدایی، یکی از پرشورترین مراسم‌های وداع با شهیدان، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برپا شد. شهر‌ها و مناطق و محلات استان چه بی‌صبرانه برای میزبانی شهیدان تلاش می‌کردند تا تن و جان خویش را با ابدان مشک بوی آنها، عطرآگین کنند.

مراسم‌های وداع و گرامیداشت این شهیدان نشان از پیوستگی معنایی و ایمانی مردم ما دارد که در اندیشه شهیدانه زیستن هستند. آفرین بر این انسان‌های مومن و پاک سرشت باد. بویژه بر مردم پنج شهرستان ساری، بابل، چالوس، سوادکوه و جویبار که میزبان پیکر‌های پاک این شهیدان برای تشییع و تدفین بوده‌اند.

اینجانبان و همکاران‌مان که مفتخر به خادمی از شهیدانیم، از جمیع مردم مهمان نواز و شهیدپرور استان و مسئولان در سطوح مختلف استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه و خبر استان، رسانه ملی و همچنین تمام خادمینی که خدمت به شهیدان را افتخار خود می‌دانند و در این چند روز خالصانه و عاشقانه پای کار بودند و تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

بی‌تردید شهیدان سپاسگزاران واقعی طریق اخلاص خواهند بود و اجر و مزد مخلصان را پرداخت خواهند کرد. امید که رهروان صدیق آن پاکان باشیم. اجرتان با شهیدان

انتهای پیام/

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *