آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اعزام ۴۶نفراز مدافعان سلامت مازندران به مشهد مقدس

اعزام ۴۶نفراز مدافعان سلامت مازندران به مشهد مقدس

۴۶ نفر از مدافعان سلامت کادر بهداشت و درمان بیمارستانی و مراکز بهداشتی در بخش کرونا، به همت اوقاف و امور خیریه مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش :ساری فردا، ‌حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در مراسم اعزام ۴۶ نفر از مدافعان سلامت، کادر درمان مقابله با کرونا استان در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، به مشهد مقدس از محل موقوفات استان، با اشاره به اعزام کادر درمان به‌عنوان زائران رضوی به حرم دلنواز ثامن‌الحجج، اظهار کرد: کادر درمانی استان در موج کرونا متحمل زحمات زیادی شدند و در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت تلاش کردند که به اعتقاد من امام رضا (ع) پاداش خوبی را به آ نها عنایت فرمودند.

وی: با اشاره به اهمیت درک ارزش معنوی این سفر، افزود: مطمئن باشید شما ازسوی یک نفر دعوت شده‌اید، به دلیل اینکه خیلی از مسافرت‌ها در زندگی انسان اتفاق می‌افتد، اما مسافرت‌هایی که از پیش دعوت‌نامه معنوی می‌آید ، ارزش بیشتری دارد ، مطمئن باشید به دعوت امام رضا (ع) اعزام می‌شوید.

حجت الاسلام حیدری گفت: کادر درمانی و بهداشتی مقابله با کرونا این مدافعان سلامت، از شهرستان های مختلف: آمل، بابل، نور، بهشهر، ساری، قائمشهر، نکا و گلوگاه که موقوفه‌ای بنام امام رضا (ع) داشتند در این سفر دعوت شدند، هر چند کادر زحمت‌کش و خدوم بهداشت و سلامت در سطح استان مازندران بی‌نظیر هستند.

این مسئول: با اعلام اینکه کادر بهداشت و درمان مازندران در ایام کرونایی تلاش بسیاری کردند و می‌کنند که جای قدر دانی دارد، اظهار کرد: باید از واقفان خیراندیش نیز قدر دانی کرد که مالشان را در راه گسترش فرهنگ زیارت و معنویت وقف کردند.

وی: با بیان اینکه ،خیلی از تجهیزات بیمارستان امام خمینی ساری باهمکاری و تلاش دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان از محل موقوفات خریداری شده است، خاطرنشان کرد: درموج اول کرونا در بیمارستان شاهد مشکلات زیاد مردم بودیم اما اوقاف کنار مردم آمد و خدمات بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان در بیمارستان‌های ساری، بابل و آمل ارائه شد.

حجت الاسلام حیدری : با اشاره به حضور خادمان افتخاری در ۱۲ امامزاده شاخص سطح استان مازندران، گفت: باتوجه به کمبود ماسک، این مراکز به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شدند که شبانه‌روز ماسک تولید می‌شد و در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران: با تاکید بر اینکه نه تنها اوقاف درحاشیه نیست، گفت: وقفی که ازسوی مردم صورت می‌گیرد اینگونه هزینه می‌شود ، که در بحث اجرای طرح ها خدماتی که در عرصه بهداشت و سلامت ارایه شد تعداد زیادی از موقوفات مربوط به مراکز بهداشتی است که امیدواریم بتوانیم خدمات را برای این نیروهای خدوم و زحمت‌کش، بیشتر کنیم که این را از وظایف خودمان می‌دانیم.

وی در پایان گفت: امید واریم بتوانیم در کنار کادر درمان خدمات خود را گسترش دهیم.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *