آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / طبخ توزیع ۵٠٠٠ پرس غذای گرم توسط موکب مردمی بیعت حسینی

طبخ توزیع ۵٠٠٠ پرس غذای گرم توسط موکب مردمی بیعت حسینی

به مناسبت عید سعید غدیر و لزوم خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان، موکب مردمی بیعت حسینی با همکاری ستاد احرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۵٠٠٠ پرس غذای گرم را با رعایت تمامی دستور العمل های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان توزیع کرد.
مسئول موکب بیعت حسینی با اشاره به سوابق خدمت رسانی این موکب در ایام اربعین گفت: موکب بیعت حسینی از سال ۹۳ به عنوان اولین موکب استان مازندران در عراق فعالیت خدمت رسانی به زائرین پیاده حضرت اباعبدالله علیه السلام را آغاز کرده و هرساله در دو موکب واقع در عمود ۷۷۷ و شهر کربلا، روزانه به بیش از ۴٠٠٠ زائر اربعین خدمت رسانی میکند.

محمدصادق محمدی ضمن تقدیر از کمک رسانی خیرین جهت تامین هزینه های اطعام دهی غدیر افزود: در طرح ضیافت احسان غدیر از ۵٠٠٠ هزار پرس غذای گرم، ۳٠٠٠ پرس در روستای پنبه چوله ساری آماده سازی شد که در روستاهای بخش رودپی شمالی و جنوبی توزیع شد؛ همچنین ۲٠٠٠ پرس هم در ۳ نقطع دیگر شهر واقع در میدان هلال احمر، کوی شهید غفاری راهبند و خیابان دخانیات طبخ و بین نیازمندان همان مناطق توزیع شد.

وی در پایان از زحمات همه خادمین موکب بیعت حسینی که در طول چند روز اخیر برای برپایی این اقدام خداپسندانه زحمات زیادی کشیدند، تقدیر و تشکر کرد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

محفل انس با قرآن ویژه جامعه‌ی ورزش و جوانان مرکزاستان برگزار شد

محفل نورانی و معنوی انس با قرآن همراه با ضیافت افطار ویژه جامعه ورزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *