آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضرورت فرهنگ سازی پدافند غیر عامل در میان مدیران

ضرورت فرهنگ سازی پدافند غیر عامل در میان مدیران

اعتقاد به پدافند غیرعامل را بایستی در مدیران، طراحان و مجریان تبدیل به یک فرهنگ سازمانی کرد.
سرهنگ مجید رضا شعبانی مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در دیدار با حمید بخشی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد گفت:اعتقاد به پدافند غیرعامل را باید در مدیران، طراحان و مجریان تبدیل به یک فرهنگ سازمانی کرد.
وی افزود: یکی از شیوه های حمله دشمن به کشورها به ویژه جمهوری اسلامی ایران، استفاده از نفوذ در ارکان تصمیم گیری ، مراکز تصمیم سازی و دستگاه های حساس و حیاتی کشور است.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: دشمن از روش تربیت جاسوس، جنگ روانی، خرابکاری در قطعات صنعتی حساس ، تولید ویروس و بدافزارهای رایانه ای ، تطمیع نیروهای سست و تهدید و ترساندن مردم جهت تسلیم شدن آنان و دست کشیدن از اعتقادات انقلابی برنامه ریزی کرده است.

این مسیول گفت: اتحاد، همدلی، و هم افزایی میان دستگاه ها و سازمان ها در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل ، به ویژه با بالابردن آمادگی آنها از طریق اجرای رزمایش ها، تمرینات، نظارت های میدانی موجب بالا رفتن ضریب دفاعی کشور خواهد شد.

حمید بخشی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران، نیز در این دیدار گفت: گستردگی عرصه های آسیب اهمیت اجرای پدافند غیرعامل توسط مسئولان و مدیران دستگاه ها را بالا می برد.

وی افزود: دشمن با جنگ سخت نمی‌تواند بر ملت بزرگ ایران غلبه کند و تنها راه را رخنه و نفوذ در عرصه ها و لایه های مختلف کشور انتخاب کرده که در این مسیر نیز با بی تدبیری و کم اهمیتی برخی مدیران متاسفانه به موفقیت های هم دست یافته است.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *