آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضرورت تشکیل جبهه رسانه انقلاب برای مقابله با هجمه و تهدیدهای نرم دشمن تشکیل جبهه رسانه انقلاب برای مقابله با هجمه و تهدیدهای نرم دشمن ضروری است.

ضرورت تشکیل جبهه رسانه انقلاب برای مقابله با هجمه و تهدیدهای نرم دشمن تشکیل جبهه رسانه انقلاب برای مقابله با هجمه و تهدیدهای نرم دشمن ضروری است.

به گزارش ساری فردا، نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران به‌ همراه عبدالمهدی حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا در دیدار با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: تشکیل جبهه رسانه انقلاب برای مقابله با هجمه و تهدیدهای نرم دشمن ضروری است.

وی افزود: در این راستا بایستی از همه ی ظرفیت های موجود استان به نحو شایسته ای بهره مند شد.

نوربخش اظهار کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا از همه ی طرح ها، برنامه ها و نیروهای مومن انقلابی که در عرصه رسانه فعالیت دارند استفاده کند.
عبدالمهدی حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران نیز با تبریک مسئولیت مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری مازندران گفت: این سازمان با توجه به شبکه اطلاع رسانی گسترده بسیج و نیز با داشتن نیروهای کارآزموده و ماهر ظرفیت بسیار مناسبی برای اطلاع رسانی ، پوشش خبری و بالا بردن کارآمدی نظام اداری در همه ی سطوح می باشد.

وی افزود : نشست های اندیشه ورزی ، تخصصی ، کاربردی و هدفمند رسانه ای مشترک میان مجموعه بسیج و دولت نیاز است.

سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران: نیز در این نشست با تبریک مسئولیت مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری مازندران گفت: هم افزایی ، وحدت و انسجام میان نیروهای انقلاب به ویژه در زمینه تبلیغ و رسانه موجب دلگرمی مردم و یاران انقلاب و نیز موجب دلسردی بیشتر بدخواهان و معاندین نظام اسلامی خواهد شد.

وی افزود : این سازمان آمادگی کامل دارد تا با همکاری روابط عمومی ادارات و پایگاه های مقاومت بسیج ادارات، با سرعت بخشیدن اخبار ، ارائه خدمات ادارات به مردم و اعلام نیازمندی و مطالبه گری مردم از مسئولان نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *