خانه / اخبار ساری / راه اندازی دستگاه کارت خوان در بیش از ۲ هزار نانوایی مازندران

راه اندازی دستگاه کارت خوان در بیش از ۲ هزار نانوایی مازندران

در ۲ هزارو ۶۳۲ نانوایی مازندران تا کنون دستگاه کارت خوان هوشمند نصب و راه اندازی شد.

به گزارش ساری فردا، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در راستای اجرایی کردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در مازندران، ۲ هزار ۶۳۲ دستگاه کارت خوان هوشمند توسط بانک سپه تا کنون در نانوایی های مازندران نصب و راه اندازی شد. ‎

وی افزود: ۴ هزارو۷۶۰ نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند.
خیریانپور اظهار کرد :اجرای طرح کارتی شدن نان در استان توسط بانک سپه به صورت مرحله ای درحال انجام است و به زودی همه ی نانوایی ها به دستگاه‌های هوشمند مجهز می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران : درباره مزایای اجرایی شدن این طرح، گفت : با اجرای طرح کارتی شدن نان ، تخلفاتی نظیر قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه به خاطر برداشته شدن اختلاف قیمت آرد آزاد و یارانه‌ای به شدت کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه: در این طرح نانوایان آرد را با قیمت آزاد از کارخانه خریداری می‌کنند، افزود : با توجه به اینکه فروش نان از طریق کارت و دستگاه هوشمند انجام می‌شود بنابراین نانوایان با توجه به تعداد و میزان فروش روزانه خود، مابه التفاوت نرخ آرد آزاد و یارانه‌ای را دریافت می‌کنند.

خیریانپور با بیان اینکه: دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به سامانه بانک مرکزی متصل است و اطلاعات فروش روزانه نان به این سامانه منتقل می‌شود، گفت: فروش نان فقط با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با هر نوع کارت‌ بانکی بدون محدودیت خرید کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *