خانه / دیدار نماینده ولی فقیه در استان با سرپرست شهرداری ساری

دیدار نماینده ولی فقیه در استان با سرپرست شهرداری ساری

نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران: از مشاورین عاقل و مصلحت اندیش استفاده کنید

آیت الله لائینی در این دیدار و خطاب به سرپرست شهرداری ساری ضمن اشاره به این امر که شما به آسیب های حوزه شهرداری واقف هستید گفت: سعی کنید خودتان وارد این آسیب ها نشوید و از آنها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فساد ها، اصلاح لازم را انجام دهید.

نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در ادامه افزود : یکی از مواردی که انسانها را به خطا و اشتباه می برد سیاسی کاری است، کار شهرداری را از کار سیاسی جدا کنید، به جناح ها کار نداشته باشید باید شهر را نگهداری کنید کارش را برسید و ملاحظات سیاسی، سلایق سیاسی و احزاب سیاسی را خیلی اجازه ظهور و بروز ندهید.

آیت الله لائینی ضمن تأکید بر لزوم استقلال در کار از جانب سرپرست شهرداری، گفت :از مشاورین عاقل و مصلحت اندیش استفاده کنید. ضمنا بیت المال را حفظ کنید و سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری شود و هم شما و هم دیگران برداشت غلط از بیت المال نداشته باشید.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تاکید بر جلب حمایت همه گروهها و اصناف و اقشار از جانب شهرداری خواستار حمایت همه صنوف و اقشار از مجموعه شهرداری شد.

نماینده محترم ولی فقیه در استان ضمن توصیه به طرد عناصر چاپلوس و متملق گفت: به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می کنند بها دهید و از آنها استقبال کنید.

وی افزود: خوشبختانه آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع ۸ شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: به تعبیر قرآن کریم از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد شوید و صادقانه هم خارج شوید و خیلی درگیر و به فکر بقای در پست و جایگاه خود نباشید و به جای آن به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای خدا انجام دهید.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *