خانه / اخبار ساری / دیدار مسیول بسیج ادارات و کارمندان مازندران با رییس دانشگاه پیام نور ساری

دیدار مسیول بسیج ادارات و کارمندان مازندران با رییس دانشگاه پیام نور ساری

در نخستین روز بازگشایی دانشگاه ها
سرهنگ شعبانی ، مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران در نخستین روز بازگشایی دانشگاه ها با نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری دیدار و استفاده از ظرفیت و تجربه بسیج در دانشگاه ها را ضروری دانست.

به گزارش : ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران، در دیدار با نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری که به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی دانشگاه ها در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه : در عصر حاضر برای برون رفت از مشکلات جامعه گفتمان بسیج بایستی در همه ی ابعاد و سطوح دیده شود گفت:ظرفیت بالقوه و تجربه شده بسیج گره گشا و حلال مسایل پیش روی جامعه است.

وی افزود : مدیران دانشگاه ها در سیاست گذاری، هدایت، انتصاب و بکارگیری از ظرفیت عظیم جوانان مومن ، انقلابی و توانمندی که در مراکز عالی مشغول فعالیت هستند بهره مند شوند.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد : طرح های علمی ، پژوهشی بسیج که در نشست های اندیشه ورزی و گروه های تخصصی بر اساس نیاز استان و شهرستان ها ، راهگشا بوده و قابل اجرا است.

نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری نیز در این نشست گفت: حضور بسیج در کنار دستگاه ها ی اجرایی موجب، قوت و موفقیت هر سازمانی است.

وی افزود: بسیاری از برنامه های فرهنگی، معنوی و مناسبتی توسط پایگاه مقاومت بسیج و فرهنگی دانشگاه برای تقویت بنیه ایمانی کارمندان دانشگاه در طول سال در حال اجرا است.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *