آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / دفاع مقدس نشان اقتدار کشور

دفاع مقدس نشان اقتدار کشور

ارزش های دفاع مقدس باید برای نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باز نشر داده و بازگو شود.

به گزارش ساری فردا ،حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران در نشست شورای هماهنگی، هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ که با حضور ، سردار عبد الله ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران و جمعی از فرمانداران در سالن اجتماعات استانداری مازندران، برگزار شد گفت:دفاع مقدس نشان اقتدار ماست و توجه بیشتر به دست آورد های دفاع مقدس موجب پایداری نظام و انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.

وی افزود :ارزش های دفاع مقدس باید با ترویج فرهنگ، ایثار ،جهاد، مقاومت و شهادت در میان نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باز گو شود.

حسن نژاد اظهار کرد:محتوایی که که به مخاطبان ارایه می شود باید تغییر کند یا محتوای موجود باید مناسب و با هر ابزار هنری به صورت مناسب و تاثیر گذار تر به مخاطبان ارایه شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت:از همه ی کسانی که نقشی در دفاع مقدس داشتند به ویژه مشارکت های مردمی باید قدر دانی و قدرشناسی شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، نیز در این نشست ، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور امسال آغاز و تا ۷ مهر ادامه دارد گفت: هفته دفاع مقدس که الهام گرفته از محرم و قیام عاشورا است خوشبختانه امسال که همزمان می شود با اربعین حسینی، محتوای برنامه ها هم باید طوری باشد که مخاطبین بیشتر ی جذب شوند.
وی : با بیان اینکه به دلیل شرایط سخت کرونایی، رژه ارتش انجام نمی شود، افزود: دیدار حدود ۳۵۰ نفر از بسیجیان و مسئولان استان با مقام معظم رهبری در ۳۱ شهریور روز نخست در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلای مازندران و پخش زنده آن از صدا و سیمای مرکز مازندران و نیز تجلیل از آنها از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در مازندران است.

سردار ملکی گفت:برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان به تعداد ۵۰ هزار نفر در استان و شهرستان ها ، برگزاری نمایشگاهی از دست آوردهای دفاع مقدس، و به دلیل شرایط سخت کرونایی در استان بیشتر برنامه ها دیگر به صورت مجازی نیز برگزار می شود که شهرداران باید تبلیغات گسترده در سطح شهر داشته باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : با اشاره به اینکه بزرگترین مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس در شمال کشور ۱۲ سال در حال ساخت است ، گفت: همه ی دستگاه های اجرایی باید در تسریع و تکمیل این طرح ملی مشارکت جدی داشته باشند تا بتوانیم به زودی آن را تکمیل و از آن بهره برداری کنیم.

این مسئول: از ساخت المان ها(نشان) تاریخی شهرستان ساری مانند مسجد جامع و میدان ساعت در این مکان و نیز پارک پایداری و مازندران در گذر تاریخ با کمک شهرداری ساری خبر داد و افزود:شهرداران دیگر شهرستان های استان نیز می توانند المان های تاریخی شهر خود را در این مرکز فرهنگی دفاع مقدس بسازند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: از مسئول بنیاد مسکن و راه و شهر سازی مازندران :خواست، تا پل شهدای غواص و زیر گذر های جاده تهران به مشهد و بلعکس / که محل عبور مسافران و بازدید کنندگان از پارک موزه دفاع مقدس است زودتر ساخته شود.

سردار ملکی: با اشاره به روحانیون تاثیر گذار در دفاع مقدس به ویژه آیت الله روحانی، و نیز آیت الله لایینی،طبرسی(ره) و نیز آیت الله معلمی گفت :کتاب های مربوط به این بزرگواران پس از پژوهش ، تدوین ، نوشته و آماده چاپ است و درصورتی که فرمانداران و شهرداران کمک کنند چاپ خواهد شد.
وی: با اشاره، به حماسه مردم تنکابن در ۲۳ مرداد ۱۳۵۷ و حماسه ۶ بهمن مردم آمل در سال ۱۳۶۰ گفت:حماسه مردم تنکابن و ۶ بهمن آمل از حماسه های مهم مردمی در استان است که باید بیشتر به آنها اهمیت داد.

انتهای پیام/

سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *