آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / حال مازندران خوب نیست / ماسک بزنید تا سالم بمانید

حال مازندران خوب نیست / ماسک بزنید تا سالم بمانید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴ شهرستان آمل، محمودآباد، چالوس و قائم شهر در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان ساری، بهشهر، نکا، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، نور، تنکابن و رامسر در وضعیت نارنجی و بقیه شهر‌ها هم زرد قرار دارند.

دکتر اویس با بیان اینکه وضعیت کرونا به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌ها و ساده انگاری‌ها در مازندران خوب نیست، افزود: استفاده از ماسک زیر ۷۰ درصد در استان رسیده است و همین امر سبب شد تا بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها افزایش یافت.

او با بیان اینکه متاسفانه همچنان شاهد برگزاری مراسم‌های ختم و عروسی در استان هستیم، افزود:رعایت شیوه نامه‌ها باید بالای ۸۵ درصد باشد تا شاهد وضعیت خوب در استان باشیم.

دکتر اویس با بیان اینکه ۱۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال مازندران تاکنون در برابر کرونا واکسینه شدند، گفت:بیش از ۳۰۰ هزار نفر در حال حاضر در استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند که ۲۰۰ هزار نفر دوز اول و ۱۰۰ هزار نفرهم دوز دوم هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره ادامه واکسیناسیون در استان افزود: واکسیناسیون هم تابع اتفاقات کشوری است و به محض تامین واکسن در استان انجام خواهد شد.

.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *