خانه / اخبار ساری / تاکید سید رحمان میرشجاعی بر ضرورت توجه شهرداری به راهبردهای درآمدی ، ظرفیتهای فناورانه و منابع انسانی

تاکید سید رحمان میرشجاعی بر ضرورت توجه شهرداری به راهبردهای درآمدی ، ظرفیتهای فناورانه و منابع انسانی

سید رحمان میرشجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری (فاوا) ، پیگیر روند اجرای طرح‌های پیشنهادی خود شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری وی که پیش از این در راستای لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار در شهرداری ، اجرای طرح‌های درآمدزا در حوزه فاوا از جمله راه اندازی کیو آر کد و سامانه‌های تبلیغاتی ، استفاده از همه ظرفیت های خطوط فیبرنوری ، راه اندازی باشگاه مشتریان ( شبکه تخفیف پرسنل شهرداری) و تهیه کارت شهروندی عضو شبکه شتاب با کارکردهای چندگانه برای رفاه حال شهروندان را پیشنهاد کرده بود ، در بازدید امروز پیگیر وضعیت اجرای این طرحها شد.
میرشجاعی همچنین با حضور در جایگاه های سی ان جی شهرداری (دریا و کمربندی) ، ضمن بررسی مشکلات آنها ، مواردی چون زیان ده بودن جایگاه‌ها ، نبود امنیت حرفه‌ای برای پرسنل شاغل در جایگاه ها و نارضایتی آنان را از جمله دلایلی برشمرد که تغییر رویکرد بهره برداری از جایگاه های مذکور را توجیه می کند.
وی از زحمات پرسنل جایگاه‌ها قدردانی نمود و تصریح کرد : تاکنون کار در خوری در جهت تامین نیازهای آن ها صورت نگرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر ساری در بازدید از پارک مادر نیز در جریان مسائل و مشکلات کارکنان و کاستی های این مجموعه قرار گرفت و بر لزوم ارتقاء سطح کیفی زیباسازی و تقویت حفاظت فیزیکی آن تاکید کرد.
وی از واحد ممیزی شهرداری نیز بازدید کرده و در گفتگو با مدیر این واحد پیگیر روند ممیزی مناطق الحاقی شد.
میرشجاعی روز یکشنبه همچنین در نشستی با علیزاده و حمیدی معاونان شهردار یکبار دیگر بر کاهش هزینه رنگ آمیزی بلوارها با کمک محصولات نانو شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد.
وی گفت : توجه به راهبردهای درآمدی و منابع انسانی و نیز استفاده از ظرفیت های فناورانه برای ارتقاء عملکرد شهرداری ضروری است.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *