آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری دومین مراسم سالگرد شهید سید محسن طاهری در چهار دانگه شهرستان ساری

برگزاری دومین مراسم سالگرد شهید سید محسن طاهری در چهار دانگه شهرستان ساری

دومین سالگرد شهید والا مقام سید محسن طاهری در بخش چهاردانگه روستای ششک شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش : ساری فردا ، آیت ا.. محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، در مراسم دومین سالگرد شهید والامقام سید محسن طاهری که در روستای ششک بخش چهار دانگه شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند دنیا را برای آزمایش بندگان آفر یده است ،گفت: شهدا هم در دنیا نام خود را ماندگار کردند و هم آخرت خود را به خوبی ساختند.
وی افزود: برخی از انسان ها ذلت دنیا را می پذیرند و فقط به فکر آرامش و آسایش خود هستند و به مردم نیازمند توجه ایی نمی کنند اما برخی از افراد هستند که بخشی از دارایی خود را به نیازمندان می بخشند و از این کار لذت می برند.

آیت ا.. لائینی اظهار کرد: گروهی از مردم هستند که توان کمک به نیازمندان را ندارند اما با دیدن مشکلات آنها ناراحت می شوند .

نماینده ولی فقیه در مازندران: با اشاره به اینکه ، جوانان مومن و باایمان بسیاری از روستا ها به جبهه رفتند و به مقام رفیع شهادت نائل شدند : از بخشداران و مسئولان شهرستان و نماینده ها خواست تا با رفع مشکلات این روستا ها، اجازه ندهند جوانان ساده، مومن ، با ایمان، باحجاب و دارای زندگی سالم روستایی مجبور شوند به شهرها بیایند و دچار مشکلات بیشتر شوند.

دیدار با خانواده شهید والا مقام سید محسن طاهری، رونمایی از یادمان شهید طاهری ، بررسی مشکلات روستای ششک ، قرائت فاتحه بر مزار شهدای کارنام، از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بوده است.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *