آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری جشن نیکوکاری در مازندران

برگزاری جشن نیکوکاری در مازندران

جشن نیکوکاری در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران: در باره جشن نیکوکاری امسال گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، جشن نیکوکاری از برنامه های ملی است که همزمان با سراسر کشور اسفند ماه در مازندران برگزار می شود

وی افزود : از یکم بهمن ماه برنامه ریزی ها برای برگزاری این جشن در استان بر اساس بخشنامه ای که ابلاغ شده در حال انجام است.

سعادت اظهار کرد : یکی از برنامه هایی که می تواند در رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت تاثیر گذار باشد ، جشن نیکوکاری است.

این مسئول خاطر نشان کرد : امسال همه حوزه های کمیته امداد در اجرای برگزاری بهتر جشن نیکوکاری همکاری دارند و بر اساس نیازمندی هایی که در حوزه حمایت و حوزه تخصصی بررسی و اعلام شده، تلاش کارکنان این نهاد در رفع این نیازها است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت : ادارات کمیته امداد شهرستان ها نیازها را از حوزه حمایت این نهاد ،دریافت می کنند و همه کارکنان در حوزه های مختلف مانند مسکن، حمایتی، معیشتی، درمانی و… وارد میدان می شوند تا نیازمندان نیز سال نو خود را به شادی آغاز کنند.

وی افزود : ۴۵۶مرکز نیکوکاری در استان نیز در اجرای هرچه بهتر جشن نیکوکاری فعالیت و همکاری دارند و مردم نیک اندیش مازندران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

سعادت گفت : روز پنجشنبه دوازدهم اسفندماه در همه میادین اصلی شهرهای استان ، پایگاه جشن نیکوکاری ایجاد می شود و دفاتر کمیته امداد نیز آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوعدوست است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران اظهار کرد : روز سیزدهم اسفند ماه نیز در پایگاه های نماز جمعه این جشن برگزار و کمک های نمازگزاران جمع آوری می شود.

وی خاطرنشان کرد : در روز چهاردهم اسفندماه بر اساس شرایطی که ستاد کرونا اعلام خواهد کرد ، زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان بصورت مجازی و یا حضوری طنین انداز خواهد شد.

سعادت گفت : ۳۳مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش استان هم در جشن نیکوکاری فعالیت می کنند و جمع آوری کمک در سطح مدارس و توزیع بین نیازمندان با اولویت دانش آموزان تحت حمایت،توسط آنان انجام خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد : از ظرفیت دستگاه هایی مانند : بنیاد مستضعفان، هلال احمر ، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی و… برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن نیکوکاری کمک گرفته می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: همه تلاش کمیته امداد استان این است که صف خدمت را تا پایان سال رفع کنیم و در راستای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت قدم های موثری برداریم.

سعادت خاطر نشان کرد: سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان توسط مردم نوعدوست و مراکز نیکوکاری در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *