خانه / اخبار ساری / برگزاری بیش از ۱۱ هزار برنامه ویژه دهه مبارک فجر در مازندران

برگزاری بیش از ۱۱ هزار برنامه ویژه دهه مبارک فجر در مازندران

۱۱ هزار ۸۹۵ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا ، سردار سیاووش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز در نشست خبری ، با اشاره به گر امیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مادر گفت : ۶۱ عنوان برنامه به تعداد ۱۱ هزار و ۸۹۵ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مازندران برگزار می شود.

وی افزود : باید همه دست آوردهای انقلاب اسلامی را با ظرافت و همه ی ابزارهای رسانه ای، هنرمندانه به مردم معرفی کنیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه : شعار محوری امسال ،جشن ملی ۱۴۰۰ است گفت: جشن چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی امسال، ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران آغاز می شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: انقلاب اسلامی با همه مشکلات و سنگ اندازی های دشمنان خوشبختانه محکم و استوار تا کنون در منطقه و حوزه بین المللی باقی مانده و حتی جنگ نرم و پیچیده دشمنان هم تاثیر چندانی نداشت و نتوانستند انفلاب و نظام را به خطر بیاندازند.

وی افزود: یازده بهمن پیش کنگره ۶۵۰ شهید طلبه استان های شمالی کشور ، گیلان، گلستان و مازندران با حضور حجت الاسلام صادقی مُسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مصلی ساری برگزار می شود و برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه ها، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی ، برگزاری نمایش های خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی ، افتتاح مراکز رشد در شهر ستان های ساری و قائمشهر، برگزاری جشن پیروزی انقلاب در مهد کودک ها ، پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد ، برگزاری اردو های جهادی درمناطق محروم استان، نواختن زنگ انقلاب ۱۲ بهمن در مدارس استان ، بر گزاری نشست های بصیرتی و دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثار گران ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهدا برای ادامه راه آنها از مهم ترین برنامه های دهه مبارک فجر امسال در مازندران است.

سردار مسلمی اظهار کرد: توزیع ۴۵ هزار بسته معیشتی ویژه دهه مبارک فجر، مانور تنظیم و ثبات قیمت ها در بازار توسط بسیج اصناف استان، تجلیل از کارمندان بسیجی و جهادی ادارات استان، اجرای طرح کلنیک دام پزشکی سیار در مناطق محروم، برپایی میز های خدمت حقوقی در مساجد استان،
تجلیل از مبارزان انقلاب اسلامی پیشکسوتان انقلاب ،
برگزاری جشن صبر و شکوفایی در اماکن زیارتی با همکاری اوقاف و امور خیریه مازندران ، بیش از
۴ هزار گشت رضویون در حوزه قاچاق چوب ۵۷ پویش در فضای مجازی و… از دیگر برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر امسال برگزار می شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد : برای تعداد ۹۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی ۸ میلیارد تومان هزینه شده است و ۲۲ خانه محروم ساخته و در دهه مبارک فجر تحویل نیازمندان می شود، ۳۱ زیارتگاه شهدا بهره برداری و ۲۷ طرح نیز کلنگ زنی می شود.

سردار مسلمی گفت: برای کمک های مومنانه شامل : سبد معیشتی ، کارت هدیه ، جهیزیه و لوازم التحریر ۵۱ میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان هزینه شد و ۳۰ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان اعتبار از سوی بسیج مستضعفان برای اجرای طرح های محرومیت زدایی ، اشتغال و اقتصاد مقاومتی ویژه دهه مبارک فجر امسال اختصاص یافت.

در پایان این نشست از بانوان خبرنگار به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر با اهدای هدایا قدر دانی شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *