خانه / اخبار ساری / برپایی نمایشگاه بزرگ ما مقتدریم ویژه هفته دفاع مقدس در مازندران

برپایی نمایشگاه بزرگ ما مقتدریم ویژه هفته دفاع مقدس در مازندران

نمایشگاه بزرگ «ما مقتدریم» ۳۱ شهریور نخستین روز هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس در ساری گشایش یافت و تا ۷ مهر ادامه دارد.

به گزارش:ساری فردا ، نمایشگاه بزرگ «ما مقتدریم» با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ، سردار عبدالله ملکی ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی و اصحاب رسانه در عرصه هفت‌تپه واقع در مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس مازندران گشایش یافت.

این نمایشگاه به همت سپاه کربلای مازندران ، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سپاه ناحیه ساری و با همکاری نهادهای مشارکت کننده در دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در ساری برپا شد.

سپاه کربلا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه علمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، نیروگاه شهید سلیمی نکا و بسیج جامعه زنان از جمله نهادهایی هستند که در این نمایشگاه دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند.
نمایشگاه «ما مقتدریم» که از روز چهارشنبه ۳۱ شهریور آغاز شد و تا ۷ مهر ادامه دارد در دو نوبت ۹ صبح تا ۱۲ و ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در باغ موزه مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در ساری برای بازدید علاقمندان دایر است.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *