آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برپایی میزخدمت جهادی بسیج در روستای یادمان

برپایی میزخدمت جهادی بسیج در روستای یادمان

به مناسبت هفته دولت، طرح میز‌ خدمتِ جهادی، با نام شهیدان رجایی و باهنر امروز در روستای یادمان بخش کلیجان رستاق ساری برگزارشد.


به گزارش ساری فردا:سرهنگ شعبانی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: طرح میز‌های خدمت، به مناسبت هفته دولت و به نام شهیدان رجای و باهنر با هدف خدمت جهادی و بی‌منت به مردم با همکاری ادارات، سازمان‌ها و مدیران کل و نیز آماده کردن آن‌ها برای خدمت جهادی و انقلابی به مردم اجرا شد.

وی افزود: در همین زمینه، سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان میز‌های خدمت جهادی و تخصصی برگزار کرده است .

سرهنگ شعبانی افزود: امروز مدیران اداره کل کمیته امداد، شرکت گاز، توزیع برق ، اداره آب و فاضلاب، اداره کل بهزیستی، راه و شهر سازی و مجموعه سپاه ساری و بخشداری کلیجان رستاق در قالب میز خدمت جهادی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در روستای یادمان حاضر شدند تا مشکلات مردم این منطقه را در زمینه های مختلف بررسی و رفع کنند.
.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: ما هم در کنار مدیران ادارات به عنوان یک بازوی خدمت رسان در سطح بسیج و سپاه فعالیت می کنیم.

وی افزود : میز خدمت جهادی به مناسبت های مختلف مانند:هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه فجر در اکثر مناطق دورافتاده نقش پرنگ تری دارد و این طرح همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *