خانه / اخبار ساری / بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی به جاده‌های مازندران

بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی به جاده‌های مازندران

ورود و خروج ممنوع

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، اما پیش بینی می‌شود از بعدازظهر ساهد پیک ورود مسافران به استان باشیم.

سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه هم اکنون شهرستان آمل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نور، محمودآباد، چالوس، قائمشهر و نکا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، افزود: ماموران پلیس راه کماکان در ورود‌های استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر، گلستان و گیلان مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

او گفت:۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس راه ۹۰۱ دستگاه خودرو غیر بومی را جریمه کردند و ۱۴۹ خودرو را به مبدا بازگشت داده اند.

سرهنگ عبادی افزود: رانندگان ۳۸ هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته اند، جریمه شده اند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۱۲ هزار و ۶۰۹ خودرو با پلاک غیر بومی هم که در این مدت قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

او افزود: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *