خانه / اخبار ساری / ایجاد خیابان ایده آل در ساری

ایجاد خیابان ایده آل در ساری

خیابان ایده آل در ساری مرکز استان مازندران ایجاد می شود.

به گزارش ساری فردا جواد طالبی شهردار ساری در دیدار و نشست با حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساختمان عمارت شهرداری ، پیرامون مسائل فرهنگی مرکز استان با اشاره به : میزبانی ساری در رویداد بین المللی ساری پایتخت گردشگری کشور های عضو اکو در سال ۲۰۲۲ و ایجاد “خیابان ایده‌آل” در مسیر میدان ساعت تا میدان هلال‌احمر گفت:
در این مسیر با ایجاد گذر “فرهنگ و ایثار” درنظر داریم سردیس تعدادی از نام‌آوران ساروی را با کمک و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نصب کنیم.

وی : در این دیدار که معاونان و مشاوران شهردار ساری و نیز شهردار منطقه یک و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری حضور داشتند افزود: این دیدار می‌تواند سنگ‌بنای جدیدی در گسترش همکاری های فرهنگی برای مرکز استان باشد.

طالبی با بیان اینکه: با بهره‌گیری از توان هنرمندان بومی، مازندران، در عرصه فرهنگ و هنر می‌درخشد، اظهار کرد: شهرداری ساری در این زمینه آمادگی لازم برای همکاری بیشتر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را دارد.

شهردار ساری با بیان اینکه : سرود “سلام فرمانده” پاسخی برای نیاز مخاطب امروز است ، گفت : در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باید ،به صورت ویژه به سلیقه نسل نوجوان و جوان توجه شود.

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست گفت: شهرداری ساری نگاه خوبی در عرصه فرهنگی دارد و امیدواریم با همکاری هم در گسترش فرهنگ و هنر فاخر، قدم های موثر برداریم.

وی با اشاره به اینکه : ظرفیت‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران می‌تواند در خدمت مبلمان شهری قرار گیرد، افزود: هنرمندان هم در این زمینه آمادگی همکاری دارند تا در این زمینه به نقطه مطلوب برسیم.

جوادی اظهار کرد : با نوع نگاهی که در شهرداری ساری وجود دارد و این اعلام آمادگی برای ایجاد گذر فرهنگ و ایثار، امیدواریم فعالیت های مثبتی انجام شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: به زودی تفاهم‌نامه پیرامون برنامه‌های فرهنگی و هنری، میان شهرداری ساری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، منعقد خواهد شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *