آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اهدا بیش از ۶ هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند مازندران

اهدا بیش از ۶ هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند مازندران

۶ هزار و ۴۰۰ عدد تبلت سال گذشته به دانش آموزان نیازمند مازندرانی اهدا شد.

به گزارش ساری فردا، در دیدار درخور، معاون توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مازندران با حجت الاسلام بشیر عالیشاه ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، با اشاره به اینکه : میان کمیته امداد و آموزش و پرورش استان در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند تعامل خوبی وجود دارد گفت: با توجه به شرایط کرونایی در سال گذشته به ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز نیازمند متقاضی، تبلت، اهدا شد.

وی افزود: برای همکاری بیشتر با اداره کل آموزش و پرورش، به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند ، ۳۳ مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها ایجاد شد.

حجت الاسلام عالیشا خاطر نشان کرد : مازندران نخستین، استان در سطح کشور بود که توانست با همدلی خیران ، تبلتِ دانش آموزان نیازمند را فراهم کند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران :در مورد مدارس همدل گفت: با همکاری این نهاد و آموزش و پرورش استان، موفقیت های خوبی در این بخش حاصل شد و ۶۳۰ مدرسه در طرح مدارس همدل در استان با کمیته امداد همکاری کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی در تلاش هستیم تا امسال هم بهترین خدمات را به دانش آموزان نیازمند ارائه دهیم.

درخور ، معاون توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مازندران هم در این دیدار گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و بویژه دانش آموزان نیازمند فعالیت های شایسته ای انجام می دهد.

وی افزود : خوشبختانه کمیته امداد و آموزش و پرورش مازندران در اجرای طرح مدارس همدل با همکاری و همراهی مدیران مدارس موفق بودند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *