آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / افتتاح طرح آبرسانی به ۲۰۰ خانوار روستایی توسط قرارگاه جهادی علمدار

افتتاح طرح آبرسانی به ۲۰۰ خانوار روستایی توسط قرارگاه جهادی علمدار

افتتاح طرح آبرسانی به ۲۰۰ خانوار روستایی توسط قرارگاه جهادی علمدار

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) طرح آبرسانی به روستاهای بخش یانه سر شهرستان بهشهر توسط قرارگاه جهادی علمدار افتتاح خواهد شد.

مسئول قرارگاه جهادی علمدار گفت: این گروه جهادی در نوروز ۱۴۰۰ در کنار اهالی روستاهای پچت و شیخ محله از توابع بخش یانه سر شهرستان بهشهر که در تولید گندم، جو و محصولات دامی در منطقه پیشتاز هستند، حضور یافت و تلاش کرد تا با مشارکت اهالی آن مشکل آب شرب این روستاها را برطرف کند.

مهدی غلامی بیان کرد: آب آشامیدنی این روستاها بسیار آلوده ، گل آلود و به رنگ تیره می باشد. به ویژه بعد از هر بارندگی، آلودگی آن شدت می یابد و در طول ده سال گذشته موجب بروز و اپیدمی بیماری‌های مختلفی از قبیل بیماری گوارشی در میان روستاییان شده است.

وی ادامه داد: این طرح به طول ۳ کیلومتر می باشد و با افتتاح آن در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع)حدود ۲٠٠ خانوار از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

غلامی اظهار داشت: طرح ویزیت رایگان و توزیع دارو در میان اهالی روستا و برگزاری جشن نیمه شعبان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیگر برنامه‌های قرارگاه جهادی علمدار در ایام نوروز امسال در این روستاها بوده است.

او افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، توزیع بسته‌های معیشتی را درمیان خانواده های نیازمند خواهیم داشت. و همچنین مرمت دو خانه محروم در شهرستانهای قائمشهر و بهشهر که متعلق به خانواده‌های بی سرپرست می باشد را در دستور کار داریم.
ملیحه حسنی همت آبادی

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *