آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ارائه آموزش های حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی مازندرانی

ارائه آموزش های حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی مازندرانی

هزار و ۵۱۰ نفر از مدد جویان کمیته امداد مازندران سال گذشته در زمینه حقوقی آموزش دیدند.

به گزارش ساری فردا، جواد اسدی مزدی رئیس اداره حقوقی کمیته امداد مازندران گفت: به هزار و ۵۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد سال گذشته آموزش حقوقی ارائه شد.

وی افزود : این آموزش ها در زمینه ، چگونگی تنظیم قراردادها، دعاوی و اختلاف کارگری و کارفرمایی، مطالبات و دعاوی راجع به مطالبه وجه چک و سفته، حقوق خانواده و موضوعات مربوط به مهریه و نفقه و حضانت و قیومیت فرزندان و … بوده است.

اسدی گفت: ۷۱ پرونده حقوقی مددجویان سال گذشته توسط اداره حقوقی کمیته امداد استان مورد بررسی قرار گرفت و برای ۶۶۸ مددجو مشاوره و معاضدت حقوقی انجام شد.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه: ۶۰ مورد تنظیم قراردادها و تفاهم نامه ها نیز بررسی شد، اظهار کرد: هدف از این کار ، آگاهی مددجویان در برخورداری از حقوق عادله در قراردادها، پیشگیری از دعاوی و اختلافات و … بوده است.

وی افزود : ۶۰ وکیل نیکوکار در استان با کمیته امداد همکاری دارند و در بخش های مشاوره و آموزش حقوقی به مددجویان کمک می کنند.

اسدی: کل مکاتبات انجام شده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را هزار و ۱۳۲ فقره در سطح استان برشمرد و گفت: موضوع مکاتبات در بخش های بلاعوض، اشتغال ، وام های قرض الحسنه ، پرداخت هزینه های درمان، عمرانی، جهیزیه و … بوده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *