آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ۲۲ مصوبه ستاد تسهیل و ایجاد بیش از هزار و ۲۰۰ شغل، دستاورد سفر استاندار به چالوس / با‌مانع زدایی و اعطای تسهیلات؛ واحدهای راکد چالوس احیا می‌شوند.

۲۲ مصوبه ستاد تسهیل و ایجاد بیش از هزار و ۲۰۰ شغل، دستاورد سفر استاندار به چالوس / با‌مانع زدایی و اعطای تسهیلات؛ واحدهای راکد چالوس احیا می‌شوند.

در سفر یکروزه استاندار به شهرستان چالوس ۲۲ مصوبه تصویب و قرار شد برای بیش از هزارو ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شود.

به گزارش ساری فردا، در سفر شهرستانی استاندار به شهرستان چالوس و تصویب ۵ طرح نمونه بخش کشاورزی، ۸ طرح حوزه گردشگری و ۵ طرح صنعتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حمایت مقام عالی دولت در مازندران، زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از هزار و ۲۰۰ نفر فراهم شد. ‎

چهاردهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با ۲۲ مصوبه در حوزه های گردشگری و کشاورزی و صنعتی برای رفع موانع تولید و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد تولیدی صنعتی در جریان چهارمین سفر شهرستانی مقام عالی دولت در شهرستان چالوس برگزار شد.

سید محمود حسینی پور در این نشست اظهار و تاکید کرد: ارائه تسهیلات برای احیای واحدهای صنعتی تولیدی راکد به گونه ای باشد که این واحدها در صورت ازسرگیری فعالیت ضمن نوسازی ماشین آلات؛ رویکردهای نوین و دانش بنیان به تولید داشته باشند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *