خانه / اخبار ساری / ۲۲ مصوبه ستاد تسهیل و ایجاد بیش از هزار و ۲۰۰ شغل، دستاورد سفر استاندار به چالوس / با‌مانع زدایی و اعطای تسهیلات؛ واحدهای راکد چالوس احیا می‌شوند.

۲۲ مصوبه ستاد تسهیل و ایجاد بیش از هزار و ۲۰۰ شغل، دستاورد سفر استاندار به چالوس / با‌مانع زدایی و اعطای تسهیلات؛ واحدهای راکد چالوس احیا می‌شوند.

در سفر یکروزه استاندار به شهرستان چالوس ۲۲ مصوبه تصویب و قرار شد برای بیش از هزارو ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شود.

به گزارش ساری فردا، در سفر شهرستانی استاندار به شهرستان چالوس و تصویب ۵ طرح نمونه بخش کشاورزی، ۸ طرح حوزه گردشگری و ۵ طرح صنعتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حمایت مقام عالی دولت در مازندران، زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از هزار و ۲۰۰ نفر فراهم شد. ‎

چهاردهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با ۲۲ مصوبه در حوزه های گردشگری و کشاورزی و صنعتی برای رفع موانع تولید و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد تولیدی صنعتی در جریان چهارمین سفر شهرستانی مقام عالی دولت در شهرستان چالوس برگزار شد.

سید محمود حسینی پور در این نشست اظهار و تاکید کرد: ارائه تسهیلات برای احیای واحدهای صنعتی تولیدی راکد به گونه ای باشد که این واحدها در صورت ازسرگیری فعالیت ضمن نوسازی ماشین آلات؛ رویکردهای نوین و دانش بنیان به تولید داشته باشند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *