خانه / اخبار ساری / کاهش ۸ درصدی نزاع در مازندران

کاهش ۸ درصدی نزاع در مازندران

مراجعان نزاع به پزشکی قانونی مازندران ۷ ماه امسال ۸ درصد کاهش یافت .

به گزارش: ساری فردا، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : بر اساس آمارهای موجود در هفت ماه امسال ۱۳ هزار و ۲۰ مصدوم نزاع برای انجام معاینات،‌ بررسی صدمات و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافت.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده به پزشکی قانونی ، ۸ هزار ۴۸۵ نفر مرد و بقیه زن هستند.

عباسی گفت : هزار و ۹۲۶ نفر مربوط به شهرستان های ساری ، بابل با هزار ، ۸۷۶ نفر و نیز هزار و ۳۷۸ نفر مربوط به شهرستان آمل که بیشترین و شهرستان فریدونکنار با ۲۲۴ نفر کمترین آمار مراجعان نزاع را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت : بر اساس این گزارش در هفت ماه امسال بیشترین تعداد مراجعان نزاع در فروردین ماه با ۲ هزار و ۹۳ نفر و کمترین آن مربوط به مهر ماه با هزار و ۵۴۹ نفر به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد : یکی از وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور رسیدگی به شکایات نزاع و بررسی آسیب های مصدومان منازعات است ، که با دستور مقام قضایی به این سازمان ارجاع می شوند و متاسفانه مصدومانی که در بسیاری موارد در پی یک درگیری ساده با موضوعی نه چندان مهم، دچار آسیب ها و صدمات جسمانی می شوند که گاه خسارات آن به مراتب بیشتر و جدی ‌تر از دلیلی است که به خاطر آن با یکدیگر درگیر شده اند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *