آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کاهش ۱۲ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

کاهش ۱۲ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران

فوتی ناشی از حوادث کار ۴ ماه امسال در مازندران ۱۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش ساری فردا، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشگی قانونی مازندران :با اشاره به اینکه در ۴ ماه امسال ۳۷ نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که همه مرد بودند گفت:
خوشبختانه تعداد فوتی ها در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافت.

وی افزود:بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در ۴ ماه امسال، به ترتیب شهرستان آمل با ۵ نفر فوتی ، ساری ، بابل و چالوس هر کدام با ۴ مورد بیشترین و شهرهای بابلسر، میاندورود ، رامسر و نور هر کدام با یک مورد فوتی ،‌ کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.
عباسی :با اشاره به اینکه ،
۲۲ نفر از بلندی سقوط کردند، ۸ نفر بر اثر برخورد جسم سخت و ۶ نفر بر اثر برق گرفتگی در ۴ ماه امسال جان باختند و یک مورد هم مربوط به سایر موارد بوده را مهم ترین دلایل مرگ افراد در حوادث کار بیان کرد و افزود:بیشترین فوتی ها مربوط به خرداد ماه با ۱۵ مورد فوتی ، تیرماه ۸ و فروردین و اردیبهشت هر کدام ۷ نفر جان باختند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت:میانگین سنی فوت شدگان ۴۱ تا ۵۰ سال بوده که بیشترین فوتی ها و ۴ نفر نیز کمتر از ۲۰ سال بودند.

وی افزود:۳۰۵ نفر در این مدت نیز مصدوم شدند که ۲۸۷ نفر مرد و بقیه زن بودند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافت.
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان بود گفت: ارزش نهادن به جان انسان ها ، داشتن برنامه ایمنی در کار ، رعایت استاندارد ها و قوانین مربوطه ، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت گرفتن از حوادثی که اتفاق افتاده از مهمترین راهکارها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار است.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *