خانه / اخبار ساری / معافیت ۲۹مددجوی مازندرانی از خدمت سربازی

معافیت ۲۹مددجوی مازندرانی از خدمت سربازی

۲۹ نفراز پسران مشمول خدمت سربازی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران ، ۵ ماه نخست امسال از خدمت سربازی معاف شدند.

به گزارش ساری فردا، ،سید موسی عمادی ترکامی، معاون سلامت و حمایت خانواده ، کمیته امداد مازندران: با اشاره به اینکه، ۲۹ نفر از پسران مددجویان مازندران ۵ ماه نخست امسال از خدمت سربازی معاف شدند ، اظهار کرد : یکی از فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت به دلیل وابستگی فوت سرپرست و یا طلاق همسر و نیز تنها فرزند پسر خانواده های دارای سه دختر برابر ضوابط از خدمت سربازی معاف می شوند.

وی افزود : ۲۱ نفر به علت فوت سرپرست خانواده، هفت نفر به علت وابستگی طلاق و یک نفر به دلیل داشتن سه خواهر از از خدمات معافیت برخوردار شدند که ۱۱نفر مددجوی ساکن در روستا و ۱۸ نفر مددجوی ساکن در شهر بودند .

عمادی: با بیان اینکه ۱۱ نفر از فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت ، با صدور گواهی به نزدیکترین مکان محل سکونت خود منتقل شدند گفت: ۹ نفر نیز از خدمات کاهش تعرفه صدور کارت معافیت بهرمند شدند.

معاون سلامت و حمایت خانواده کمیته امداد مازندران، خاطر نشان کرد : خانواده هایی که بصورت تک خدمتی آنی یا زماندار از خدمات این نهاد بهرمند شده باشند، امکان استفاده از این تسهیلات را ندارند.

این مسیول افزود : فرزندان مددجوی تحت حمایت پس از معافیت از سربازی در چرخه توانمند سازی قرار گرفته و از تسهیلات اشتغال بهرمند می شوند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *