آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / فرمانده سپاه کربلا در دیدار با جهادگران قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهدای شهرستان ساری ، گروه جهادی شهید فهمیده و گروه جهادی شهید کاظمی مرکز استان :

فرمانده سپاه کربلا در دیدار با جهادگران قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهدای شهرستان ساری ، گروه جهادی شهید فهمیده و گروه جهادی شهید کاظمی مرکز استان :

وظیفه سپاه کمک به محرومان است/ گروه های جهادی منشا خیرات و برکات در جامعه هستند.

ساری-سردار مسلمی کمک به محرومان را وظیفه سپاه دانست و خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی که گروه های جهادی بین مردم ایجاد می کنند، از ذخایر انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در یکی از مناطق محروم جنوب شهرستان ساری با جهادگران قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهدای شهرستان ساری ، گروه جهادی شهید فهمیده و گروه جهادی شهید کاظمی مرکز استان دیدار کرد.

در حاشیه این دیدار سردار مسلمی از فعالیت‌های خالصانه و مجاهدانه بسیجیان حاضر در این اردوی جهادی قدردانی کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و محرومیت زدایی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است .

فرمانده سپاه کربلا افزود: فعالیت های گروه های جهادی که بدون مزد و منت به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، بسیار مهم و اثرات خوبی در جامعه دارد.

سردار مسلمی کمک به محرومان را وظیفه سپاه دانست و خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی که گروه های جهادی بین مردم ایجاد می کنند، از ذخایر انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: گروه های جهادی منشاء خیرات و برکات زیادی در جامعه هستند و باید این ثمرات را حفظ کرد.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *