آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / فرزندان شهدا تا پای جان در راه آرمان های پدران

فرزندان شهدا تا پای جان در راه آرمان های پدران

فرزندان شهدا تا پای جان در راه آرمان های پدران شهید خود ایستاده اند‌.

به گزارش ساری فردا ، ردح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) امام نخست شیعیان ، در جمع فرزندان شهدا در شهرستات بابل با تاکید بر تاسی همه جانبه خانواده های شهدا از مکتب سالار شهیدان؛ گفت: فرزندان شهدا تا پای جان در راه آرمان های پدران شهید خود ایستاده اند. ‎
 
وی افزود : امام علی پهلوان میدان تاریخ و خداوند کار قلم و سخن بودند و عصاره همه فضایل انسانی معرفی شدند.

سلگی گفت : گرامیداشت پدران آسمانی همزمان با میلاد حضرت علی (ع) بسیار مبارک است. همان پدرانی که در مکتب مولای متقیان پرورش یافتند و در راه انقلابی که ریشه در مکتب اسلام داشت جان خود را از دست دادند و در طبق اخلاص گذاشتند و جاودانه شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر،اظهار کرد: انقلاب اسلامی پارادایمی در جهان معاصر و تحولی برای مسلمانان و عدالت‌خواهان جهان بوده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در زمانی ظهور و بروز کرد که در دنیای غربی صدای مادی گرایی به گوش شنیده می شد و انسان تشنه معنویت غوطه ور در دنیای مادی گرایی شده بود.

سلگی خطاب به فرزندان شهدا تاکید کرد: در این عصر حاضر، فرزندان شاهد رسالت های بزرگی دارند و وارثان سالار شهیدان در مقابله با دنیای استکباری هستند.

این مسئول با بیان اینکه: نگاه جغرافیا سالارانه به جنگ نداریم. نگاه ما فراتر از آن است و همبستگی فرزندان شهدا رمز ماندگاری نظام اسلامی است؛ تاکید کرد: فرزندان شهدا وارثان قرن حاضر و وارثان روزهای آتش و خون هستند. در هر برهه از زمان باید بدانیم که ما وارثان سربداران تاریخ هستیم و وارثان کسانی هستیم که نگذاشتند علم سالار شهیدان بر زمین بیفتد.

معاون سیاسی امنینی اجتماعیی استاندار بیان کرد: مادران شهدا نیز در این سرزمین عاشورایی در راه همدلی و همراهی با حضرت زهرا لبیک گوی ولی فقیه زمان بوده و هستند. شهیدان ما سنگ تمام گذاشتند. ما وارثان شهیدانی هستیم که نجواهای عارفانه آنان در هشت سال دفاع مقدس گسترانیده شده است.

سلگی افزود: تا پای جان در راه آرمان های پدران شهید خود می ایستیم. امروز دشمنان ملت ایران به دنبال نفی معنویت و آرمان های انقلابی جوانان ما هستند و به دنبال این هستند که پیوند جوانان با مفهوم شهادت دچار کاستی و شکاف شود. با رجوع به وصیت شهدا تا پای جان تابع محض ولایت فقیه خواهیم بود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به : توجه ویژه مدیریت ارشد استان و تیم مدیریتی استان به حفظ جایگاه فرزندان شهدا، اظهار کرد: در دولت فعلی ۳ فرماندار و ۲۰ معاون فرماندار و بخشدار از فرزندان شهدا هستند که نشان از نگاه خوب استاندار به فرزندان و خانواده های شهداست.

در شب ولادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و روز پاسداشت مقام پدر سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به اتفاق قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل، رجبی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در منزل آزاده و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس زنده یاد سید حسین باقرپور حاضر شده و با خانواده آن مرحوم دیدار کردند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *