خانه / اخبار ساری / شناسایی ۷۸ منطقه محروم در مازندران۷۸ منطقه محروم و فقیر در مازندران شناسایی و فقر غذایی ۱۳ گروه این مناطق توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در حال رسیدگی و خدمات رسانی است.

شناسایی ۷۸ منطقه محروم در مازندران۷۸ منطقه محروم و فقیر در مازندران شناسایی و فقر غذایی ۱۳ گروه این مناطق توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در حال رسیدگی و خدمات رسانی است.

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران امروز ، در دیدار با محمدعلی نوبخت فرماندار ساری گفت: کمیته امداد در حوزه های مختلف مانند معیشت ، اشتغال، فرهنگی، درمانی،اکرام ایتام و … به مددجویان خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: در ۷۸ نقطه مازندران در پایش فقر، ۱۳گروه غذایی را مورد پایش قرار می دهیم .

حجت الاسلام عالیشاه : به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و گفت: مستمری یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار ، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهار نفره ۹۰۰هزار و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مددجویان را رفع کنیم.

این مسئول اظهار کرد: یکی از خدمات خوبی که کمیته امداد برای مددجویان انجام می دهد، امداد هوشمند است و این سامانه بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه : ظرف مدت ۴۵روز کارکنان کمیته امداد مازندران بصورت جهادی و انقلابی و تمام وقت، اطلاعات مددجویان را بروز رسانی کردند افزود: عزت ، شأن و تکریم خانواده های تحت حمایت بسیار با اهمیت است و برای توانمند سازی آنان برنامه ریزی صورت می گیرد.

حجت الاسلام عالیشاه : درباره پرداخت صدقه با Qr کد نیز گفت: در پرداخت صدقه ، بارکد Qr راه اندازی شد و ۴۰۰ هزار برگه بارکد تهیه و در اختیار مشترکین قرار می گیرد و از این طریق مردم نوعدوست می توانند به سهولت صدقه را از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران : گفت: سامانه پیشنهادات کمیته امداد راه اندازی شد و مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام عالیشاه خاطرنشان کرد: ۸۰ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش ‌کمیته امداد مازندران هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

محمد علی نوبخت: فرماندار ساری نیز در این دیدار با قدر دانی از خدمات کمیته امداد به نیازمندان ، نسبت به مشارکت و همراهی با این نهاد در کمک به جامعه هدف اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *