آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / زیارت دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان مازندران در مسیر راهیان نور از قبور شهدا ی بهشت زهرا (س) تهران

زیارت دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان مازندران در مسیر راهیان نور از قبور شهدا ی بهشت زهرا (س) تهران

دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان مازندران در مسیر نورانی شهدا(راهیان نور) در آرمانی ترین نقطه بهشت ایران زمین بهشت زهرا (س) تهران با شهدا و آرمان هایشان عهد دوباره بستند.

به گزارش ساری فردا، دانشجویان دختر دانشگاه های فرهنگیان مازندران در مسیر اردوی راهیان نور با حضور در بهشت زهرا سلام الله علیها تهران ، قبور مطهر شهدای انقلاب ، دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن از جمله مزار پاک شهید آرمان علی وردی را گلباران و زیارت کردند.

تبیین حقایق جبهه های مقابله و رویارویی با دشمنان انقلاب و روایت و آشنایی با سیره های عملی شهدا از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه و زیارت معنوی بوده است.

همچنین با حضور و روایت گری پدر گرامی شهید آرمان علی وردی ، مراسم ویژه ای بر سر مزار این شهید والامقام در قطعه ۵۰ بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار و بانوان دانشجو استان عهدی دوباره با این مدافع وطن بستند .
پدر شهید مدافع وطن ، آرمان علی وردی در باره فرزند شهید خود گفت : فرزندم آرمان دانشجو و طلبه بود و از خدمت به مردم در شرایط سخت دریغ نمی کرد و پای عهدی که با انقلاب و شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری بسته بود ،با نثار خون خود امضا کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *