آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / رشد ۴۰ درصدی جمع آوری صدقه در مازندران

رشد ۴۰ درصدی جمع آوری صدقه در مازندران

پرداخت صدقات شش ماه نخست امسال در مازندران ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش :ساری فردا، محمد تقی جلالی، رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار مازندران شش ماه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود : ۴۰۰ هزار مشترک طرح صدقات در قالب مشترکین ،صندوق های معابر، اماکن، منازل و اصناف در سطح استان وجود دارد.

جلالی خاطرنشان کرد : مبالغ جمع آوری شده صدقات، برای رفع نیاز خانواده های تحت حمایت در بخش های مختلف شامل: کمک به درمان، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، جهیزیه، مسکن، اشتغال در همان محل و شهرستان هزینه می شود.

رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران: به اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کدهای QR اشاره و اظهار کرد:هم اکنون این نهاد در حال بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان است.

وی افزود : برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای همه ی این مشترکان کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی صدقه پرداخت کنند.,

جلالی خاطرنشان کرد : خیران نیز می توانند صدقات خود را به شیوه های نوین الکترونیکی از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۲۰۱۱۸۸۷۷* پرداخت کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *