آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / راه اندازی دستگاه کارت خوان در بیش از ۲ هزار نانوایی مازندران

راه اندازی دستگاه کارت خوان در بیش از ۲ هزار نانوایی مازندران

در ۲ هزارو ۶۳۲ نانوایی مازندران تا کنون دستگاه کارت خوان هوشمند نصب و راه اندازی شد.

به گزارش ساری فردا، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: در راستای اجرایی کردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در مازندران، ۲ هزار ۶۳۲ دستگاه کارت خوان هوشمند توسط بانک سپه تا کنون در نانوایی های مازندران نصب و راه اندازی شد. ‎

وی افزود: ۴ هزارو۷۶۰ نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند.
خیریانپور اظهار کرد :اجرای طرح کارتی شدن نان در استان توسط بانک سپه به صورت مرحله ای درحال انجام است و به زودی همه ی نانوایی ها به دستگاه‌های هوشمند مجهز می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران : درباره مزایای اجرایی شدن این طرح، گفت : با اجرای طرح کارتی شدن نان ، تخلفاتی نظیر قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه به خاطر برداشته شدن اختلاف قیمت آرد آزاد و یارانه‌ای به شدت کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه: در این طرح نانوایان آرد را با قیمت آزاد از کارخانه خریداری می‌کنند، افزود : با توجه به اینکه فروش نان از طریق کارت و دستگاه هوشمند انجام می‌شود بنابراین نانوایان با توجه به تعداد و میزان فروش روزانه خود، مابه التفاوت نرخ آرد آزاد و یارانه‌ای را دریافت می‌کنند.

خیریانپور با بیان اینکه: دستگاه‌های کارتخوان هوشمند به سامانه بانک مرکزی متصل است و اطلاعات فروش روزانه نان به این سامانه منتقل می‌شود، گفت: فروش نان فقط با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با هر نوع کارت‌ بانکی بدون محدودیت خرید کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *