خانه / اخبار ساری / دیدار مسیول بسیج ادارات و کارمندان مازندران با رییس دانشگاه پیام نور ساری

دیدار مسیول بسیج ادارات و کارمندان مازندران با رییس دانشگاه پیام نور ساری

در نخستین روز بازگشایی دانشگاه ها
سرهنگ شعبانی ، مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران در نخستین روز بازگشایی دانشگاه ها با نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری دیدار و استفاده از ظرفیت و تجربه بسیج در دانشگاه ها را ضروری دانست.

به گزارش : ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران، در دیدار با نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری که به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی دانشگاه ها در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه : در عصر حاضر برای برون رفت از مشکلات جامعه گفتمان بسیج بایستی در همه ی ابعاد و سطوح دیده شود گفت:ظرفیت بالقوه و تجربه شده بسیج گره گشا و حلال مسایل پیش روی جامعه است.

وی افزود : مدیران دانشگاه ها در سیاست گذاری، هدایت، انتصاب و بکارگیری از ظرفیت عظیم جوانان مومن ، انقلابی و توانمندی که در مراکز عالی مشغول فعالیت هستند بهره مند شوند.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد : طرح های علمی ، پژوهشی بسیج که در نشست های اندیشه ورزی و گروه های تخصصی بر اساس نیاز استان و شهرستان ها ، راهگشا بوده و قابل اجرا است.

نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور ساری نیز در این نشست گفت: حضور بسیج در کنار دستگاه ها ی اجرایی موجب، قوت و موفقیت هر سازمانی است.

وی افزود: بسیاری از برنامه های فرهنگی، معنوی و مناسبتی توسط پایگاه مقاومت بسیج و فرهنگی دانشگاه برای تقویت بنیه ایمانی کارمندان دانشگاه در طول سال در حال اجرا است.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *