آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / دیدار آیت ا.. لائینی از زندانیان شهرستان های بابل و بابلسر / بازدید از کارخانه ایران خودرو و حضور در میان طلبه های حوزه علمیه صدر بابل

دیدار آیت ا.. لائینی از زندانیان شهرستان های بابل و بابلسر / بازدید از کارخانه ایران خودرو و حضور در میان طلبه های حوزه علمیه صدر بابل

آیت ا.. محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با زندانیان شهرستان بابل و بابلسر دیدار و از کارخانه ایران خودرو سایت خزر بازدید و نیز در میان طلبه های حوزه علمیه صدر بابل حضور یافت.
به گزارش ساری فردا، آیت ا.. محمد باقر محمدی لائینی در دیدار با زندانیان شهرستان های بابل و بابلسر با اشاره به اینکه خانواده های زندانیان به دلیل اشتباه پدر خانواده دچار مشکلات معیشتی، فرهنگی ، و اقتصادی شدند و می توان گفت خانواده این زندانیان مظلوم واقع شدند و کمتر به آنها توجه شده است.
وی: با قدر دانی از خیران شهرستان های بابل و بابلسر که برای ۳۰ نو عروس از خانواده نیازمند زندانی جهیزیه تهیه و نیز سبد معیشتی اهدا کردند ،تحویل کلید یک واحد مسکونی به خانواده نیازمند زندانی کلنک زدن یک واحد مسکونی برای خانواده نیازمند زندانی دیگر و نیز آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد، اظهار کرد : با توجه به اینکه زندانیان مدتی در زندان هستند و آموزش های مهارتی و فرهنگی به آنها داده می شود و حتی تبدیل به یک کارآفرین می شوند جامعه باید آغوش رحمت و مهربانی خود را برای آنها باز و از آنها حمایت کنند.
آیت ا.. محمدی لائینی با قدر دانی از کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی که برای آموزش آنلاین دانش آموزان نیازمند در این شرایط کرونایی تلفن همراه و تبلت تهیه کردند گفت: این ابزار های فعلی آموزشی برای دانش آموزان مانند چاقوی تیز و خطرناک است که باید با افزایش سواد و بصیرت رسانه ای آنها ، استفاده مناسب از این ابزارهای آموزشی را به آنها آموزش داد.
نماینده ولی فقیه در مازندران: در بازدید از کارخانه ایران خودرو سایت خزر نیز، با قدر دانی از مدیر و کارکنان این سایت تولید خودرو اظهار کرد: با توجه به اهمیت افزایش تولدات داخلی به ویژه صنایع داخلی که جبهه اقتصادی به شمار می آیند و کارکنان صنایع سربازان جبهه اقتصادی ، مانند : رزمندگان دفاع مقدس، مدافع حرم ، امنیت، سلامت و حاج قاسم سلیمانی ها هستند.

وی افزود: کیفیت تولیدات صنایع داخلی به ویژه تولیدات خودرو باید آنچنان بالا باشد که هم مصرف کنندگان داخلی اعتماد کنند و از خودروهای داخلی خریداری ‌ کنند هم مصرف کنندگان خارجی به خودرو های ساخت ایران اعتماد کرده و خریداری ‌کنند حتی زمانی ‌که گمرک کشور برای ورود خودرو های خارجی باز باشد.

آیت ا… لائینی اظهار کرد: در صورتی که معیشت کارکنان یک مجموعه صنعتی تامین شود و کارکنان دغدغه ای نداشته باشند و یک همدلی میان مدیران و کارکنان وجود داشته باشد کارکنان با رضایت قلبی و خالصانه برای مجموعه تلاش خواهند کرد و صنایع داخلی رونق بیشتری می گیرد و اهداف مجموعه های صنعتی که بهره وری بیشتر اقتصادی است تحقق می یابد.
امینی مدیر سایت خزر کارخانه ایران خودرو در حاشیه این بازدید گفت : خوشبختانه با همدلی و تلاش کارکنان این مجموعه توانستیم در شرایط تحریم در سال گذشته با تولید بیشتر و با کیفیت تر رکورد ۲ سال گذشته را بشکنیم.

وی: با بیان اینکه در ۶ ماه امسال ۱۸ هزارو ۴۰۶ دستگاه خودرو در سایت خزر تولید شد که از آغاز فعالیت این سایت این اتفاق نیافتاده بود افزود : با تلاش کارکنان این سایت روزانه ۷۸۱ دستگاه خودرو در این سایت تولید می شود و به ازای هر نیروی کار امسال باید ۴۳ خودرو تولید شود که ۱۰ دستگاه از سهم سال ۹۹ بیشتر شده است.

امینی اظهار کرد : با تحویل حضوری خودرو به مشتریان نیز هزینه حمل و نقل و ورود کامیون های حمل خودروها به جاده ها و نیز صدمات وارده به خودروها کاهش یافت و نیز با کاهش ضایعات تولید و استفاده بهینه از مواد اولیه توانستیم نرخ بهره وری را افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز امروز در حوزه علمیه صدر حضور یافت و با بیان اینکه انقلاب اسلامی از حوزه ها برخاست و دشمنان نقشه کشیدند از حوزه به نظام اسلامی ضربه بزنند گفت: باید مواظب بود تا اسلام آمریکایی که در حوزه ها نیز رخنه کرده است جایگزین اسلام جهاد ، ایثار و مستضعفان نشود .

وی افزود: دشمنان با تربیت اساتید اسلام آمریکایی و تربیت مجتهدان در این بخش می خواهند اصل ولایت مطلقه فقیه را با سوال فقهی خدشه دار کنند که باید بیشتر به این نکته ها توجه کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده



درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *