خانه / اخبار ساری / در بازدید امروز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ صورت گرفت ؛طرح های پیشنهادی سید رحمان میرشجاعی به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری جهت پویایی و درآمدزایی

در بازدید امروز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ صورت گرفت ؛طرح های پیشنهادی سید رحمان میرشجاعی به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری جهت پویایی و درآمدزایی

سید رحمان میرشجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری امروز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ از سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ساری بازدید کرد.
در این بازدید که اسماعیلی سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ، میرشجاعی را همراهی میکرد ، پیرامون فعالیتها ، ظرفیتها و نیازهای سازمان بحث و گفتگو شد.
گفتنی است میرشجاعی در جریان این بازدید برای پویایی و خوداتکایی سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک پیشنهاد هایی را مطرح کرد .
برنامه ریزی و هماهنگی برای استقرار واحد سیار معاینه فنی در میادین و پارکینگ ها ، اختصاص قبض واحد به همه پارکینگ ها که مرجع صدور آن سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک باشد و جانمایی یک بیلبورد تبلیغاتی در هر پارکینگ که منافع آن برای سازمان باشد ، از جمله طرحهای پیشنهادی میرشجاعی در این بازدید بود.
سید رحمان میرشجاعی همچنین پیشنهاد کرد در هر پارکینگ ۲۰ متر فضا برای احداث یک سازه به سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک اختصاص یابد تا برای ایجاد فروشگاه مواد غذایی، تزئینات ماشین یا کارواش بدون آب اجاره داد شود یعنی اینبار بجای اینکه فروشگاه، پارکینگ داشته باشد ، پارکینگ دارای فروشگاه شود و عایدی آن به سازمان برسد.
لازم بذکر است ضمن استقبال سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک از طرحهای پیشنهادی میرشجاعی مقرر شد ساز و کار اجرای طرحها از سوی سازمان فراهم آید.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *