خانه / اخبار ساری / جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوار های رژیم صهیونیستی / قرار گرفتن انقلاب اسلامی در جایگاه مهم استراتژیک جهان و منطقه

جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوار های رژیم صهیونیستی / قرار گرفتن انقلاب اسلامی در جایگاه مهم استراتژیک جهان و منطقه

جای پای انقلاب اسلامی امروز پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است، و انقلاب اسلامی در جایگاه مهم و استراتژیک جهان و منطقه قرار دارد.

به گزارش ساری فردا: حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول قرار گاه دو کوهه، در مراسم یادواره شهدای روستای کُشکَک بخش کجور شهر ستان نوشهر با اشاره به اینکه: مجلس یادواره شهدا ، مجلس تببین است، اظهار کرد : انقلاب اسلامی ما با دشمن آماده و مجهز و با برنامه و بیدار روبرو است و نباید از دشمن غافل بود.

وی افزود: آمریکا جنگ نیابتی در عراق، سوریه و افغانستان راه انداخت اما امروز می بینیم جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است و انقلاب اسلامی در جایگاه مهم و استراتژیک جهان و منطقه قرار دارد که اگر ایران اراده کند در کمترین زمان رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه: امام خمینی (ره) با قیام خود انقلاب اسلامی را شکل داد، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون چه دشمنان خارجی در رأس آن آمریکای جنایتکار و چه عوامل داخلی غربی ها به اشکال مختلف تلاش کردند یک پایگاه مهم انقلاب اسلامی را مورد هدف و هجمه قرار دهند و آن ، پایگاه و جایگاه ولایت به عنوان نائب امام زمان (عج) است.

مسئول قرارگاه دوکوهه گفت: دشمن ۴۴ سال تلاش می کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما شهدا، خانواده های شهدا و مردم انقلابی ما نگذاشتند و پای انقلاب ماندند.

وی افزود: امامین انقلاب با تبیین مجاهدانه و مردم با حضور آگاهانه این انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه: عده ای در درون نظام خود را ضعیف و دشمن را قوی می دانند ، اظهار کرد: امام هرگز نگفت من تنها هستم بلکه فرمود سربازان من در گهواره ها هستند ، امام می دانست که در برابر دشمنِ با جنگ های ترکیبی، تعداد کم است اما باور داشت که می توان پیروز شد و این باور را انتقال داد و این باور را جوانان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم نشان دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد : دشمن دیروز ما را در لاک پدافندی قرار داد تا ما فقط دفاع کنیم اما امروز دشمن در جایگاه پدافندی و انقلاب اسلامی در جایگاه آفند قرار دارد و دیوار و دژهای محکم برای خودش ایجاد می کند .

مسئول قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه : وعده نصرت خداوند همواره محقق می شود، گفت: هر وقت مقاومت و ایستادگی شد دشمن عقب نشینی می کند اما ضعف و عقب نشینی، دشمن را به جلو می آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد : ما مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم و فشار بر روی ملت ما است که به خاطر بی تدبیری و عدم باور مسئولان ما به کلام ولی امر مسلمین بود.

حجت الاسلام تسخیری گفت: امروز انقلاب اسلامی در جایگاه مهم و استراتژیک جهان و منطقه قرار گرفته است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *