خانه / اخبار ساری / تولید بیش از ۷ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه شهید سلیمی نکا

تولید بیش از ۷ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه شهید سلیمی نکا

۷ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۲ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص در ۱۰ ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا انرژی خالص تولید شد .

به گزارش ساری فردا، حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اشاره به اینکه : ۷ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۲ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص ۱۰ ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا تولید شد ، اظهار کرد : این نیروگاه در دی ماه امسال نیز بیش از ۶۷۸ میلیون و ۹۰۵ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرد که از این میزان تولید بیش از ۶۵۲ میلیون و ۵۵۳ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی افزود : حدود ۷۹۰۴ درصد انرژی تولید شده ۱۰ ماه امسال در واحدهای بخار و ۲۰.۶ درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد بطوریکه در این مدت حدود ۸۰ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد. 

تازیکی گفت: در راستای ایجاد آمادگی تولید پایدار برای فصل زمستان، تعمیرات میان دوره ای واحدهای بخار، بازدیدهای دوره ای واحدهای یک و دو گازی و تعمیرات میاندوره ای واحد یک بخار بلوک سیکل ترکیبی انجام شد و در صورت نیاز تعمیرات غیرمترقبه واحدهای نیروگاه نیز در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

یاد آور می شود : نیروگاه شهید سلیمی نکا با ۴ واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخارسیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از ۴ درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *