آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بیش از ۴۸هزار مددجوی زنان سرپرست خانوار در مازندران

بیش از ۴۸هزار مددجوی زنان سرپرست خانوار در مازندران

۴۸هزار و ۶۳۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران زنان سرپرست خانوار هستند.

به گزارش:ساری فردا ، رقیه صالحی ، مشاور مدیر کل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران: با بیان اینکه ۶۱ درصد از مددجویان مازندرانی را زنان سرپرست خانوار تشکلیل می دهند، اظهار کرد: ۴۸هزار و ۶۳۱ نفر از مددجویان کمیته امداد مازندران زنان سرپرست خانوار هستند.

وی افزود:از مجموع زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ، ۱۶هزار و ۵۹۷ نفر زیر ۵۰ سال هستند.

صالحی گفت : فوت سرپرست ، طلاق و متارکه، سرباز بودن سرپرست خانوار، زندانی بودن سرپرست خانوار و بدسرپرستی از عواملی است که زنان استان، تحت حمایت این نهاد قرار می گیرند.

مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران خاطر نشان کرد: جلسات مشاوره و فرهنگی، بیمه درمانی و مکمل، مسکن، خدمات فرهنگی مانند اردو، ازدواج، صندوق امداد ولایت، تسهیلات و امکاناتی است که به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت ارائه می شود.

وی افزود: بسته های حمایتی، تسهیلات اشتغال و کاریابی، خدمات حقوقی و کمک موردی ، دیگر خدماتی است که زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان بهره مند هستند.

صالحی: با بیان اینکه، این نهاد برای توانمند سازی مددجویان برنامه های مختلفی دارد ، گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای ۷۰۴ زن تحت حمایت کمیته امداد استان فرصت شغلی ایجاد شده است.

این مسئول: با اشاره به اینکه : هیات عامل ۳۵مرکز نیکوکاری در استان ، بانوان هستند و این مراکز به زنان سرپرست خانوار در بخش های مختلف خدمات ارائه می دهند،
اظهار کرد: تسهیل در امور مراجعه زنان تحت حمایت به کمیته امداد، مشارکت در امر خدمت رسانی به نیازمندان، تعامل با سایر دستگاه ها در رفع مشکل نیازمندان از جمله اقدامات مشاور امور بانوان و خانواده کمیته امداد مازندران است.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *