آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بهره مندی بیش از ۴ هزار مددجوی مازندرانی از آموزش های مهارتی

بهره مندی بیش از ۴ هزار مددجوی مازندرانی از آموزش های مهارتی

۴ هزار و ۴۲۰ مددجوی تحت حمایت در مازندران ۹ ماه امسال از آموزش های کارآفرینی، مهارت آموزی و فنی و پایدارسازی اشتغال بهره مند شدند.

به گزارش ساری فردا ، مهدی جعفری ،رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران : با اشاره به اینکه ۴ هزارو ۴۲۰ مددجوی کمیته امداد مازندران، از آموزش های مهارتی در ۹ ماه امسال بهره‌مند شدند اظهار کرد : این آموزش‌ها در ۳ سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی طرح اشتغال برگزار شد.

وی افزود: آموزش مقدماتی با هدف آشنایی با مفهوم کارآفرینی و چگونگی ایجاد کسب و کار، دوره های آموزشی مهارتی برای ایجاد یا ارتقاء مهارت فنی و آموزش پایدارسازی بمنظور پایداری مشاغل ،بروز رسانی و ارتقاء سطح آگاهی علمی، کسب توانمندی در اداره طرح اجرا شده به مجریان طرح های اشتغال ارائه می شود.

جعفری گفت : این آموزش ها با همکاری سازمان ها، آموزشگاه ها و موسسات متولی امر آموزش، انجام و به کارآموزان پس از گذراندن این دوره ها ، گواهی نامه مهارت برای ورود به بازار کار اعطا شده است.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران خاطر نشان کرد : افراد بهره مند شده از این آموزش ها، زنان سرپرست خانوار، فرزندان خانواده های تحت حمایت و مجریان طرح های اشتغال بوده‌اند.

وی : با بیان اینکه ، کاریابی برای هزار و ۱۹۰ نفر نیز در ۹ ماه امسال انجام شد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی به مددجویان مناطق محروم از اولویت های برنامه کمیته امداد است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *