خانه / اخبار ساری / همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل مازندران برگزار شد.

همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل مازندران برگزار شد.

به گزارش: ساری فردا ، سرهنگ مجید رضا شعبانی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در سالن همایش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال برگزار شد گفت: بسیج نسبت به اجرای کارهای تحولی در عرصه های فرهنگی، معنویت افزایی، رضایتمندی ارباب رجوع و بالارفتن بهره وری سازمانی بر اساس نیازمندی جامعه هدف و اهداف سازمان اقدام می کند.

وی افزود: بسیج اداره، وضعیت سنجی و امکان سنجی سازمانی خود نسبت به شناسایی و معرفی عرصه های خدمت رسانی به مردم عزیز را فراهم و اطلاع رسانی کنند تا مردم به حق و حقوق و وظایف خود بیشتر آگاهی یابند.

سرهنگ شعبانی گفت: فرماندهان پایگاه ها با همکاری مدیران ، معاونین و کارشناسان اداره به منظور شناسایی قوانین و مقرراتی که دست و پاگیر هستند و مانع روان سازی و سرعت بخشی ارایه خدمات در عرصه های اقتصادی و تولیدی بر اساس شعار سال مقام معظم رهبری هستند از طریق سلسله مراتب سازمانی، مجموعه دولت و استانداری و از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به ارایه پیشنهادهای مناسب و کاربردی جهت پیگیری و اصلاح آن اقدام کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: احیاء ارزش های اسلامی مانند : اقامه نماز ، امر به معروف و نهی از منکر و مناسبت های ملی و مذهبی از دیگر وظایف اولویت دار فرماندهان و بسیجیان است که بایستی به درستی در ادارات فرهنگ سازی و اقامه شود.
وی افزود : بسیج در اداره بایستی مطالبه گر، پیشنهاد دهنده، همراه و مسئولیت پذیر باشد و اجرای برنامه های پدافند غیرعامل و خودحفاظتی با هماهنگی کامل سه رکن مدیر دستگاه، مسئول حراست و فرمانده پایگاه بایستی در تمامی ادارات به نحو شایسته ای انجام شود.

سرهنگ شعبانی: با اشاره به اقدام اخیر حمله سایبری دشمنان جمهوری اسلامی در خرابکاری سامانه های شرکت نفت ، گفت :از هوشیاری همه ارکان تاثیرگذار و همه ی کارکنان و از زحمات رسانه ملی و اقدامات جهادی و عملیاتی مدیران، کارشناسان و بسیجیان مجموعه شرکت نفت در راه اندازی سامانه های جایگاه های سوخت قدردانی می کنم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *