آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری نمایشگاه «ما مقتدریم» ویژه هفته دفاع مقدس در مازندران

برگزاری نمایشگاه «ما مقتدریم» ویژه هفته دفاع مقدس در مازندران

نمایشگاهی با عنوان «ما مقتدریم» به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران برپا می شود.
به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، امروز در نشست هماهنگی نمایشگاه دفاع مقدس که با حضور مسئولان، مدیران، نمایندگان نیرو‌های مسلح، دستگاه‌ها و نهاد‌ها و خبرنگاران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد : در چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس بر اساس، ابلاغ ستادکل نیرو‌های مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، برنامه‌های دفاع مقدس را در ۴۲ هفته با مناسبت خاص و موضوع ترویج فرهنگ ایثار ، شهادت و مقاومت در طول سال در دستور کار داریم که اوج آن در هفته دفاع مقدس است.

وی: از برگزاری مراسم تجلیل از ۵۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در ۳۱ شهریور خبر داد و افزود: نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «ما مقتدریم» از جمله برنامه‌های ابلاغی، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در جوار هشت شهید گمنام به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

سردار ملکی گفت : مسئولیت نمایشگاه به عهده فرمانده سپاه ناحیه ساری است و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و دیگر نهاد‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول: با بیان اینکه ادارات به دو دسته برگزارکننده و پشتیبانی‌کننده تقسیم شدند، اظهار کرد : سپاه کربلای استان، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، پدافند هوایی بابلسر، نیروی دریایی سپاه، دانشگاه دریایی در نوشهر، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، لشکر ۲۵ کربلا، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج سازندگی و نیروگاه شهید سلیمی و آموزش و پرورش در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.

وی افزود : فرمانداری و شهرداری ساری، اداره گاز، آب منطقه‌ای، اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، سازمان برنامه ریزی و بودجه، اصناف، راه آهن و اداره برق به عنوان ادارات پشتیبانی کننده انتخاب شدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: جانمایی تجهیزات نظامی نیرو‌های مسلح در بخشی از محوطه ۸ هکتاری این مرکز نیز پیش بینی شده است و بازدید کنندگان می‌توانند، از غرفه‌ها و نیز از این تجهیزات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیدن کنند.

وی افزود : صدا و سیما نیز به مدت ۱۰ شب در استودیوی سیار دفاع مقدس واقع در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برنامه زنده خواهد داشت.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *