خانه / اخبار ساری / برگزاری نخستین نشست هیئت اندیشه ورزان پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب (ع) استانداری مازندران نخستین نشست هیئت اندیشه ورزان پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب (ع) استانداری مازندران برگزار شد .

برگزاری نخستین نشست هیئت اندیشه ورزان پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب (ع) استانداری مازندران نخستین نشست هیئت اندیشه ورزان پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب (ع) استانداری مازندران برگزار شد .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در این نشست به تبیین اهداف ایجاد و راه اندازی جمع های فکری و اندیشه ای در بسیج پرداخت.
وی افزود : فرمان مقام معظم رهبری به بسیج در سال ۹۵ اهمیت دو موضوع را می رساند که یکی پرداختن به امور اندیشه ای و علمی و دیگری ، از بسیج و بسیجیان خواسته شده است. در همین راستا مرکز اندیشه ورزی و راهبردی در سپاه شکل گرفت تا مسایل و موضوعات برگرفته شده از وضعیت میدانی جامعه و نظام اسلامی به صورت علمی پرداخته شود و به عنوان طرحی پخته و قابل اجرا در اختیار مدیران و مسئولان قرار گیرد.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: هرچه مدیران دستگاه ها علاقمند و نیازمند به آن باشند طرح ها از پشتوانه مادی و معنوی برخوردار خواهند شد.

این مسئول اظهار کرد : وظیفه بسیج در هر جایی انجام ماموریت و رسالت پاسداری از انقلاب است و برای هر عرصه ای مشکل و تهدیدی متصور شود همواره بسیجیان عزیز راه کار برون رفت از وضعیت موجود ارایه می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: مبنای فعالیت هیأت اندیشه ورز بیانیه گام دوم حضرت آقا و گفتمان ولایت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: نشست های اندیشه ورزی بسیج ،میدان خدمت فکری و نظری بسیجیان در قالب های مشاوره و پیشنهاد مومنانه در سطوح مختلف سازمانی است.

سرهنگ شعبانی گفت: نتایج نشست های اندیشه ورز بایستی مسایل و مشکلات سازمان ها و دستگاه ها رو بررسی، طرحی نو برای حال و آینده ارایه تا مشکلی را برطرف کند.

این مسئول گفت : این فعالیت یکی از عرصه های بالابردن کارآمدی دستگاه ها و بهترین نوع امر به معروف است به دلیل اینکه موفقیت و اثربخشی خدمات ادارات به مردم بهترین عمل صالح است.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: ماموریت بسیج در استانداری در دولت کنونی مانند: کمک به بالابردن کارآمدی و نیز سلامت نظام اداری است و از قله هرآنچه بجوشد بر دامنه و پایین دست سرازیر می شود که در این راستا بسیج ادارات کل ، فرمانداری ها و ادارات شهرستان ها خود را با اقدامات و فعالیت های بسیج این مجموعه بایستی هم راستا کنند.
ذبیحی، دبیر هیات اندیشه ورز و همه ی اعضا نسبت به مسائل موجود، تهدیدات، آسیب ها، فرصت ها و نقاط قوت و ضعف مطالبی ارائه دادند ، که به بالا بردن کارایی و عملکرد سازمان ها، تهیه نظام مسایل و حل مشکلات دستگاه ها، بی عدالتی و تبعیضات موجود ، مبارزه با فساد اداری در دولت مردمی دکتر رئیسی، ضعیف بودن نظارت ها در ادارات، شناسایی و معرفی نیروهای توانمند تراز انقلاب، سپردن مسئولیت به نیروهای توانمند در سازمان ها ، حمایت از مدیران انقلابی، تقویت بدنه استانی تا بخشداری ها، راه اندازی کمیته فرهنگی در کنار دیگر کمیته های تخصصی، بهره گیری از اسناد توسعه استان و آمایش سرزمینی پرداختند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *