آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) با رعایت دستورالعمل های کامل بهداشتی در ساری
مردم روستای سمسکنده علیای ساری با رعایت دستور العمل های کامل بهداشتی در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران وفادارش شرکت می کنند.

برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) با رعایت دستورالعمل های کامل بهداشتی در ساری
مردم روستای سمسکنده علیای ساری با رعایت دستور العمل های کامل بهداشتی در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران وفادارش شرکت می کنند.

به گزارش ساری فردا، عشق به امام حسین (ع ) در دل همه ی شیعیان هست و این عشق و دلدادگی به اهل بیت در دل همه شیعیان از زمان شیرخوارگی آغاز و تا زمان پیری ادامه دارد و نه تنها در شرایط,سخت کرونایی کم رنگ نشده بلکه دلبستگی آنها به اهل بیت بیشتر شده و بیشتر احساس نیاز می کنند.

حجت الاسلام رحیم روحانی نیا امام جماعت روستای سمسکنده علیای ساری در مراسم شب شسم ماه محرم که هر شب در فضای باز در مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا با رعایت کامل دستورالعمل های کامل بهداستی انجام می شود گفت: امام حسین به همراه خانواده اش به نیت جنگ به کربلا سفر نکردند اما جانانه دفاع کردند تا به شهادت رسیدند.

وی افزود : امام حسین (ع) در همه کار هایش از جمله: نهضتش، آدابش ،تدبیرش ،سیاستش ،شهامت و شجاعتش نظم خاصی داشتند و طوری سپاهش را چینش کرد که بتواند تا آخرین لحظه جانانه دفاع کند و به همراه یاران وفادارش قهرمانانه به شهادت برسند و با قیام عاشورا به جوانان نسل های آینده در هر عصر و دوره درس عزت و آزادگی بدهد.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

عکس:علی صادقی

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *