آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت

برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت

دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع، مقدس و مقاومت برگزار می شود .

به گزارش: ساری فردا حجت الاسلام «رضایی»مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران گفت: دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و نیز ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم الشان، روحانیت مجاهد و معرفی و الگوسازی طلاب رزمنده و تجلیل از طلاب و روحانیون این حوزه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: نقش حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت، نقش علمی جهان اسلام در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را از محورهای جشنواره است.

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران: با اشاره به اینکه بخش های، پنجگانه جشنواره ،شامل: تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، چندرسانه‌ای، فیلم و عکس است افزود: مهلت ارسال آثار در همه ی بخش‌های جشنواره تا تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۰ است.

این مسئول گفت: شرکت کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به نشانی دبیرخانه استان، واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا نشانی الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و یا شماره سروش۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.
حجت الاسلام رضایی زمان اختتامیه جشنواره را یکم اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: مکان و شیوه آئین اختتامیه متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *