آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری دومین جشنواره استانی نمایش(تئاتر) سنگر در مازندران

برگزاری دومین جشنواره استانی نمایش(تئاتر) سنگر در مازندران

دومین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر در مازندران برگزار می‌شود.
.

به گزارش ساری فردا ،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روح‌الله ایرانمهر، معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در نشست هماهنگی دومین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر که به میزبانی این اداره کل با حضور، یگان‌های نیروهای مسلح و با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت و جبهه مقاومت بود، گفت:این نمایش (تئاتر ) در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی: با بیان اینکه، از هر بخش یک گروه به عنوان برگزیده به مرحله منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد، افزود: اختتامیه مرحله استانی جشنواره تئاتر سنگر در صورت موافقت ستاد ملی کرونا به صورت حضوری در هجدهم مرداد «روز مدافعان حرم» برگزار خواهد شد.

ایرانمهر گفت : در نخستین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر ، مازندران در بخش بازیگری عنوان دوم را کسب کرد و از آن قدردانی شد.

یادآوری می شود:در نشست هماهنگی دومین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر ، که به ریاست سید حسین ولی‌پور زرومی جانشین مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، در این اداره کل برگزار شد، نمایندگان سپاه کربلا، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم و فنون دریایی نوشهر، مرزبانی و پدافند بابلسر حضور داشتند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *