آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۲۴ شرکت تولیدی در مازندران

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۲۴ شرکت تولیدی در مازندران

۲۴ شرکت تولیدی برتر مازندران در بخش اقتصاد مقاومتی نشان اقتصاد مقاومتی را امروز دریافت کردند.

به گزارش ساری فردا، ۲۴ شرکت تولیدی مازندران امروز در همایش بزرگی که به مناسبت روز قشر بسیج کارگری و کارخانجات مازندران با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور،حمیدرضا الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، سردار سیاووش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران. نیک‌نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ استان ، اصحاب رسانه و جمعی از کارگران صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد نشان اقتصاد مقاومتی دریافت کردند‌.

حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران در این مراسم اظهار کرد : در هفته بسیج کارگری و کارخانجات که به نام سردار شهید عبدالحسین برنسی شهید شاخص کارگری کشور نامگذاری شده و از ۵ اردیبهشت آغاز و تا ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد، ۲۵۰ برنامه با ۲۲ عنوان در استان برگزار می شود .

وی افزود : پس از پایش ۱۳۰ شرکت تولیدی در استان ،۲۴ شرکت تولیدی که بیشتر به اقتصاد مقاومتی توجه کردند نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد که ۳ شرکت تولیدی برتر استانی به جشنواره ملی اقتصاد مقاومتی کشور که در آذر ماه امسال برگزار می شود راه می یابند.
حسینیان گفت: توزیع ۶ هزار سبد کمک های مومنانه در میان کارگران به صورت مستقیم و توزیع ۴۰ هزار سبد مومنانه به صورت غیر مستقیم ، آزادی زندانیان، در حال ساخت واحد مسکونی برای تعدادی از کارگران هستیم که از دیگر برنامه های سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در استان است.

امید نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه کاغذ یک محصول استراتژیک در کشور است که در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید می شود گفت: کاغذ ۷۰ درصد کتاب های درسی دانش آموزان و دانشجویان کشور به میزان ۳۰ هزار تن و ۳۰ درصد کاغذ نشریات و مراکز فرهنگی کشور از تولیدات این شرکت است.

وی با اشاره به اینکه : خوشبختانه این شرکت تولیدی با تولید کالای استراتژیک و تک محصولی توانسته بخشی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب را رفع کند افزود: با همه مشکلاتی که در تهیه قطعات دستگاه ها ، واردات مواد اولیه از خارج و تحریم داریم اما با تلاش همکاران پر تلاش این شرکت توانستیم کاغذ چاپ و تحریر مورد نیاز کشور را در سال گذشته تولید کنیم .

نیک نزاد خاطر نشان کرد : حدود ۴۴ هزار تن کاغذ در این کارخانه در حال حاضر تولید می شود که امیدواریم با تلاش جهادی این مجموعه، به ۵۰ هزار تن برسد، و بتوانیم در تولید این کالای استراتژیک در کشور به خودکفایی برسیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *