خانه / اخبار ساری / اصحاب رسانه سربازان واقعی نظام

اصحاب رسانه سربازان واقعی نظام

اصحاب رسانه سربازان واقعی نظام هستند و خنثی سازی اخبار معاند وظیفه آنها است.

به گزارش :ساری فردا ، سردار عبدالله ملکی ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : اهل قلم و اصحاب رسانه سربازان واقعی انقلاب هستند و باید با قلم خود در جنگ رسانه‌ای مقابل دشمنان داخلی که در پی بدبینی جوانان نسبت به نظام هستند بجنگند و اخبار معاند را خنثی کنند.

وی افزود:رسانه‌ها چشم حقیقی و بیدار جامعه هستند و وظیفه خطیر اطلاع رسانی مشکلات مردم و جامعه را به مسئولان برعهده دارند.

سردار ملکی: با اشاره به وضعیت اقتصادی و کرونا و نگرانی‌های موجود در حوزه دفاع مقدس و مسئله بد حجابی در جامعه افزود: در زمینه فرهنگی کار ریشه‌ای انجام نشد و رسانه در این زمینه باید ورود پیدا کند و با بصیرت ‌افزایی در پیشبرد اهداف نظام نقش‌آفرینی کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد : خستگی، کمبود‌ها و نامهربانی‌ها نباید باعث ناامیدی اصحاب رسانه شود و خبرنگاران در این مسیر باید افق روشن امید را ببینند که موفقیت در آن است.

این مسیول :با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه دفاع مقدس گفت: در این زمینه باید تلاش کنیم ظرفیت‌ها شناسایی و در راه درست بکارگیری شوند.

انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *