خانه / اخبار ساری / استاندار: توسعه سرمایه گذاری در مازندران در محور برنامه ها قرار دارد

استاندار: توسعه سرمایه گذاری در مازندران در محور برنامه ها قرار دارد

سید محمود حسینی پور، با اشاره به این که توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف بویژه حوزه های دارای اولویت در محور برنامه ها قرار دارد، گفت: سرمایه گذاری در مازندران بویژه در بخش کشاورزی، زود بازده و مقرون به صرفه است


سید محمود حسینی پور در نشست با رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا که با حضور بابایی کارنامی و زارعی، نمایندگان مردم شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با عنوان اینکه استان مازندران بدلیل بسترهای مناسبی که در حوزه سرمایه گذاری دارد در شمار استان هایی است که از قابلیت تفکر سرمایه گذاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: در حوزه اجرایی، شرکت شستا در مازندران دارای مراکز مهمی است و مجموعا مازندران در شمار استان هایی است که از بیشترین سهم سرمایه گذاری شرکت شستا برخوردار می باشد.


استاندار، تصریح کرد: بستر استمرار سرمایه گذاری در این استان فراهم است و در پروژه های ملی، استانی و بحث فاینانس سرمایه گذاری از طریق شرکت های چینی مطرح است و با نگاه ویژه به مازندران مذاکراتی در این راستا صورت گرفته است و هلدینگ های بزرگ داخلی هم نسبت به سرمایه گذاری در مازندران اعلام آمادگی نمودند.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار کرد: تمایل داریم زمینه حضور بیشتر شرکت سرمایه گذاری شستا را در مارندران فراهم کنیم چرا که بستر سرمایه گذاری در استان فراهم است. سرمایه گذاری برای احداث آزادراه یک ضرورت و دارای آثار اجتماعی مطلوب است و موجب از بین رفتن رنج و مشکلات مردم در این راستا خواهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه، هنوز استان مازندران نتوانست از ظرفیت های شستا بصورت کامل بهره ببرد گرچه اتفاقاتی که تاکنون رخ داده قابل توجه است ولی هنوز برای سرمایه گذاری در مازندران امکان فعالیت وجود داردکه این مهم نیاز به اراده عملیاتی برای سرمایه گذاری در استان دارد تا با توجه به نزدیکی این استان به پایتخت و مواهبی که مازندران نسبت به دیگر استان ها دارد، سرمایه گذاری در استان برای مجموعه مدیریتی شستا مقرون بصرفه باشد.

استاندار، افزود: با توجه به جایگاه این استان در گردشگری و تولید سبد غذای کشور و اهمیت امنیت و سلامت غذایی، خواستار سرمایه گذاری های بیش از پیش شرکت شستا در استان بویژه در حوزه کشاورزی هستیم. در بخش کشاورزی، پروژه های خوبی در استان وجود دارد و سرمایه گذاری در این بخش در استان مازندران زودبازده و مقرون به صرفه است.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *