خانه / اخبار ساری / آئین معارفه و تکریم مدیر ان کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران

آئین معارفه و تکریم مدیر ان کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران

آئین معارفه و تکریم مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.
به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل تبلیغات اسلامی مازندران ، با بیان اینکه مدیران کل تبلیغات اسلامی بازوی توانمند و تبلیغی متصل به نمایندگان ولی فقیه در استان ها هستند گفت : هر چند به دلیل مشکلات دیگر در این سازمان از نظر تخصیص اعتبار فرهنگی و تبلیغات اسلامی به استان مازندران تا کنون ، کم توجه ای شده است اما با توجه به اینکه حجت السلام شکریان مسئولیت امور استان های کشور را در این سازمان به عهده خواهند گرفت ، توجه بیشتری به استان مازندران خواهد شد.

وی: با تاکید بر اهمیت و توجه به بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی و نیز خطر تهاجم فرهنگی دشمنان در کشور به ویژه استان مازندران گفت: امیدواریم با همکاری ، هدایت ها و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در مازندران با سازمان تبلیغات اسلامی ، بتوانیم این بخش را تقویت و از آسیب های احتمالی به بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی جلوگیری کنیم و شاهد نتایج مطلوب تری در این بخش باشیم.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی در استان گفت : نگاه مسئولان کشور به مازندران باید ملی باشد و برای این استان در همه ی بخش ها به ویژه بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی اعتبارات ملی اختصاص یابد.

وی افزود : به دلیل اینکه مازندران در پوشش سبز قرار دارد و مورد کم توجه ایی قرار گرفته با توجه به ارائه خدمات ملی به گردشگران و مسافران از سراسر کشور که با فرهنگ های مختلف وارد استان می شوند و ویلا سازی هایی که توسط مردم بومی و غیر بومی انجام شده و نیز تجاوز عده ایی به منابع طبیعی، و ترویج فرهنگ مرفح نشینی، این استان در خطر مشکلات و آسیب های فرهنگی بیشتری قرار دارد که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام لائینی اظهار کرد: متاسفانه مدارس معارف اسلامی مازنداران دارای ساختمان های فرسوده و نازیبا هستند و با داشتن بیش از ۸۰ طلبه ساختمان ها مناسب و در شأن طلبه های این استان نیست و به همین دلیل ، خانواده ها برای ورود فرزندانشان به این مدارس کمتر رغبت نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان کشور خواست تا در بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی علاوه بر توجه مالی و اعتباری از نظر معنوی نیز بیشتر به این استان توجه کنند و از مراکز فرهنگی و قرآنی استان بیشتر بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد : برای ساماندهی مراکز فرهنگی و تبلیغات اسلامی ، ساخت یک ساختمان چند طبقه و چند منظوره در مازندران نیاز است که باید زمین آن که در روستای اسفندان ساری مرکز مازندران مکان نمایی شده است خریداری و ساخته شود تا بخشی از مشکلات فرهنگی و تبلیغات اسلامی این استان رفع شود .
در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های دو دهه حجت الاسلام ناصر شکریان ، قدر دانی و حجت الاسلام محمد مهدی شریفی نیا به عنوان مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *